Hoj-Byte !

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
mr-hayabusa skrev:
2091082 Har nu kanske gjort bort mig... Bytte min busa i dag mot en R1. Ni som har och kör R1, är ni nöjda med hojen ??? Har bara haft yamma en gång, och den var bara skit... De var en 750 xl eller ngt. -78 med kardan...he,he... Har aldrig haft så dålig hoj efter den... Bytte pga. behövde mellan pengarna till en anna projekt... Så R1 ägare, berätta allt som är dåligt, och allt som är bra... MVH. Ronny
Vad blev det för årsmodell, så man vat vad du vill veta :)

mr-hayabusa skrev:
De e bra kod...

Du kommer nog knappast ångra dig på landsväg... Rakt fram 280++ e nog skönare på en hayabusa, men annars e nog R1 bättre på allt.

:)

MRETTA skrev:
2091082 Har nu kanske gjort bort mig... Bytte min busa i dag mot en R1. Ni som har och kör R1, är ni nöjda med hojen ??? Har bara haft yamma en gång, och den var bara skit... De var en 750 xl eller ngt. -78 med kardan...he,he... Har aldrig haft så dålig hoj efter den... Bytte pga. behövde mellan pengarna till en anna projekt... Så R1 ägare, berätta allt som är dåligt, och allt som är bra... MVH. Ronny

Du har gjort det bästa valet!!!

Jag har kört ca 5000 mil med R1 -98 och ca 1200 mil(hittills) med R1 -04.

Super kvalité, snygga att titta på och otrolig körupplevelse!!!

Duger fint till allt: Bankörning, semestern(till Nürburgring), favoritslingan mm.mm.

Bönpallen är väl inte den bästa, men det funkar... (skjutsade tjejen ner till Ungern med den gamla hojen)

Jag har haft 4 st,00,03,04 och nu 06,och kommer aldrig köpa nåt annat.Du kommer bli garanterad nöjd :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8