Hoj åka i Strängnäs!

köra

Imorgon så blir det en sväng från Etuna, via omvägar till strömsholm för en fika. Innan iallafall jag börjar jobba.....liksom sista körningen på semestern.
Vi kör kl 14 ifrån Hemköp Smeden....det blir första vänster när man kommer in från stora rondellen in mot Eskilstuna centrum....
Pär

Åka en sväng i kväll? träff kl 18:00 vid hydro som sist... en tur till persåkers... väl mött där! :)

Nu är vi 2 st som ska åka jag och Alme vi kollar av tråden strax innan 18 och har inga fler skrivit upp sig så struntar vi i att åka in till hydro utan då blir det persåkers direkt... för kanske en tur därifrån.

Hallå!! hoppas ni åker mycket hoj där hemma. Här i Luleå har jag sett ett antal hojar och solen lyser som bara den.... min hoj abstinens e enorm idag... Jag vill ÅKA!!!!!

blir d några som ska ut o åka i morgon då? själv ska jag o tjejen ut på en tur
Sitta o kolla hojar i läggesta och sen dra vidare mot kilen korset och sen enköping tänkte vi...

om någon är sugen så är d bara o hänga på..
:tummenupp

jag och Alme åkte från nykvarn till S-näs det räckte... fan va hojar! blev att åka och lägga lite power burnisar och wheela lite för publiken, inte uppskattat av endel men några jubla som fan! :banana

CHIPPEN_no1 skrev:
jag och Alme åkte från nykvarn till S-näs det räckte... fan va hojar! blev att åka och lägga lite power burnisar och wheela lite för publiken, inte uppskattat av endel men några jubla som fan! :banana

Hehe ni var som vanligt med andra ord. :yoparty .... klarty man måste showa lite för publiken... vad ska de kolla på annars??

rozen skrev:
Alla verkar ha glömt denna sida bara för att det är kallt suck... Utom du då bejb... =) Bara du och jag... haha...

mmm det har du rätt i.. det borde ju vara tvärt om, att man borde ha mer tid nu på vintern åt att surfa runt här än på sommaren!!
eller??

Gott nytt år iallafall!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma