Hoj ägd av försäkringsbolag

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Tja funderar på att köpa en CBR -02. Då polaren har tillgång till trafikregistret ser jag att 2005 stod if -skadeförsäkring som ägare till den. Någon risk med detta?

Killen som säljer den går med på att köra ner den till mig så jag kommer köpa den osedd samt icke provkörd.

Har dock kört årsmodellen många gånger

Jag har också ett försäkringsbolag som ägare på min det var för att han hade kört omkull sedan inte haft den helförsäkrad och på finans så tog dom cyklen av han sedan tog KVD över den och sålde den till mig så det blev 2 extra ägare.. tror inte det är något du behöver oroa dig för men köp aldrig en osedd grej

Jag har också ett försäkringsbolag som ägare på min det var för att han hade kört omkull sedan inte haft den helförsäkrad och på finans så tog dom cyklen av han sedan tog KVD över den och sålde den till mig så det blev 2 extra ägare.. tror inte det är något du behöver oroa dig för men köp aldrig en osedd grej

Jo helt riktigt men jag betalar inte förrens jag sett den. Efter försäkringsbolaget har den ägts några korta stunder av yngre män. Sen en 50-åring i 2 ½ år.

Har väl troligen varit "löst" av någon anledning. Stulen och inte upphittad inom 30dagar eller kraschad och för dyr att reparera. När man får sina pengar för hojen går ägandet över till FB:t.

Har väl troligen varit "löst" av någon anledning. Stulen och inte upphittad inom 30dagar eller kraschad och för dyr att reparera. När man får sina pengar för hojen går ägandet över till FB:t.

Jo men finns det nån risk att köpa en sån 3 av ägarna har bara haft den över vintern?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park