Hojåkning norra Stockholm

sgte

Medlem
Gick med
7 Jun 2014
Ort
landet
Hoj
F6B
Jag och Vurparen tänkte ta en tur upp till Lelles i Uppsala via väg 255 (Lelles har rea) imorgon. Dom stänger kl 14 så innan det bär det av. Bara att haka!
 

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Täby
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Inte för att på något sätt kapa er tråd, men... I morgon är det säsongsavslutning på Rörken utanför Uppsala, körning med hoj på gokartbana med instruktörer för 200 spänn. Just saying, sköna människor på köpet. Lelles kan ni hänga på hela vintern. :tummenupp
 

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Skriv här när och vart ni träffas :tummenupp

hmm, Jag tänkte McDonalds vid uppländs väsby(den vid stora rondellen). Sen åker vi förbi rosersberg vägen förbi märsta o sen 255 till uppsala.

Apropå tiden tänkte jag mellan 12-13?

Inte för att på något sätt kapa er tråd, men... I morgon är det säsongsavslutning på Rörken utanför Uppsala, körning med hoj på gokartbana med instruktörer för 200 spänn. Just saying, sköna människor på köpet. Lelles kan ni hänga på hela vintern. :tummenupp

Är det mellan 10-14? Och kan man komma dit 13 och köra någon timma? eller hur funkar det?

http://www.rorken.se/ Är det rätt? Finns väldigt lite information där.

För isåfall om ni andra vill så kan jag sova lite mindre och dra ut tidigare, åker förbi lelles, sen vidare till Rörken och kör en liten runda på deras bana?

Sgte, du kan ju ringa och väcka mig runt 11 om du vill också vidare till Rörken.
 

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Täby
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Lite sent men, det går tyvärr inte att komma dit kl 13 och bara köra en timme. Ni bör vara där redan 09:00. Hittar ingen bra länk, men googla rörken+svmc så får ni mer information.
 

AndreasStam

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2012
Ort
Uppland väsby
Hoj
2007, Suzuki Gsxr 1000
Jag skulle gärna hänga på till Lelles men jag ska på barnkalas 14 med familjen så jag åker en sväng senast 11 idag
 

Per_strand

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2014
Ort
Märsta
Hoj
Honda CBX 750F -84
I händelse av fint väder imorgon tänkte jag åka från Arlanda (eller någonstans i närheten) till Ljusterö. Det blir i lugnt, ganska lagligt tempo. Häng på ni som vill. Avfärd ca 15:00/16:00 =)
 

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
I händelse av fint väder imorgon tänkte jag åka från Arlanda (eller någonstans i närheten) till Ljusterö. Det blir i lugnt, ganska lagligt tempo. Häng på ni som vill. Avfärd ca 15:00/16:00 =)
Jag ska in till Norrtälje och träffa en polare lite snabbt imorgon, slutar ganska tidigt.
PMa mig när du åker från Arlanda så kanske vi kan mötas upp.
 

Per_strand

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2014
Ort
Märsta
Hoj
Honda CBX 750F -84
Det verkar ju inte som att vädret är optimalt, men så länge det inte regnar eller blir mycket kallare så blir det nog av.
 

Per_strand

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2014
Ort
Märsta
Hoj
Honda CBX 750F -84
Jag har inte kommit iväg från jobbet än ens, så det blir ingen tur för mig idag, tyvärr. Ska försöka åka ut dit imorgon istället.
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top