Hojåkare vintertid

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Har sett en hel del som kör hoj nu.
Senast 2 st idag ( -5 grader), en glidare och en Africa Twin.
Har det ökat eller är det bara jag som lyckas stöta på dom?

Njae, jag har stött på en del när det har varit fint (solsken) och torrt väder.

Men de hälsar aldrig på mig när jag kommer på min XR...

Jag har faktiskt inte kört ännu i år. :(
Tänkte kört 1 Jan, men jag var så jäkla bakis... :lol

Åkte förbi den här hojen för nån vecka sen i sthlm.

Bifogat

• Bild(10).jpg
    Bild(10).jpg
    18.6 KB · Visningar: 49
  • Bild(9).jpg
    Bild(9).jpg
    18.2 KB · Visningar: 57
Jag var påväg ut, men jag för frös ju nästa ***** av att bara flytta Tillern till det nya garaget 100 meter bort, så jag sket i att dra en tur på XRen...

Lite mesig kände jag mig faktiskt... :lol

Jag har både ståldubbade vinterdäck, muffar på styret + handtagsvärmare o det funkar. Va -14 en morron o det som blev kallt va pannan, den blev o andra sidan så kall så jag trodde att ögonbrynen skulle explodera om jag körde snabbare än 80 km/h

Bifogat

• Bild(15).jpg
    Bild(15).jpg
    13.8 KB · Visningar: 75
Robban W skrev:
Jag har både ståldubbade vinterdäck, muffar på styret + handtagsvärmare o det funkar. Va -14 en morron o det som blev kallt va pannan, den blev o andra sidan så kall så jag trodde att ögonbrynen skulle explodera om jag körde snabbare än 80 km/h
köp en ny hjälm :7peta

eller iaf en buff :D :tummenupp

Jag är en riktig kärring, men fy fan vad kallt det ser ut.

Man e bra sugen nu. Blir det riktigt torrt o några + grader så det frågan om inte hojen skall luftas ett par mil.

Jag var ute och körde några mil idag. Mer eller mindre endast i stan. I utbygden var marken frusen så det var snorhalt! Gick inte ens att wheela, bara spann när jag försökte! Så jag drog in i stan och wheelade där i stället... :D

Var faktiskt lite kallt idag, men solen sken och det var torra vägar, så det var rätt OK. mycket kläder gör susen. :)

Idag kom skattemärket som om man inte hade tillräcklig abstinens redan innan....

kan man köra i snö? :dummer

Back