hojåkare har fula rövar...

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
...fick jag nyligen veta av en chey.
När jag börjar tänka på't så kanske, om man ser till banåkning använder man ju alla muskler, men kanske inte sätesmuskeln så mkt.
Men generellt vete fan.
Ganska många som "biffar på gymmet" osv.
JAG kan iaf tycka att världens snyggaste rövar sitter på tjejer som kör sporthoj eller rider.
Vet ingenting just om mansrövar, men är det så, att vi har mest bara slapparsel? Nog använder man ju föfan röven när man rejsar?!
Citat från min sambo: " Men förhelvete, Jesse! Du är ju alldeles blå i röven!"
Efter en weekend på Mittsverigebanan på en KTM 520 som hade en planka som sadel. (jag har världen benigaste röv, får fan blåmärken om jag ser en bänk på TV)

ojdå.. hängde inte riktigt med.

men tjejer som rider har väl ganska heta rumpor/lår.

jag har också en het rumpa :)

Menar hon inte hur röven ser ut med stället på då? För det är ju ingen vacker syn. :näsblod

Sätesmuskeln används nog inte så mycket men utsidan/framsidan på låren får jag sjuk träningsvärk i efter att ha kört riktigt kurviga vägar.

Är ju inte särskilt snyggt när man står upp i skinnställ, får världens hängröv.
Kan inte svara själv för hur det ser ut när man sitter ner heller.

Håller absolut inte med om att ridtjejer har snygga rövar, de är på tok för stora.
Enorma arslen och lår, nej tack. Det ska vara lagom, ingen benig en men inget
hästarsle heller.... hellre benig än enorm för mig isånnafall.

Är ju inte särskilt snyggt när man står upp i skinnställ, får världens hängröv.
Kan inte svara själv för hur det ser ut när man sitter ner heller.

Håller absolut inte med om att ridtjejer har snygga rövar, de är på tok för stora.
Enorma arslen och lår, nej tack. Det ska vara lagom, ingen benig en men inget
hästarsle heller.... hellre benig än enorm för mig isånnafall.

Jag vet inte hur tjejerna rider i uppsala.
Men här har de iaf vältränade rövar, inte stora :fakta

Men hallå.. Tråden handlar ju om killrövar, inte tjejrövar!

Menar TS röven i skinnställ, eller utan skinnställ?

Jävla skinnylover:D

nnnäääähäää duuu...är själv en bubblebuttmissbrukare....skinnyshit går fettbort.

om en tjej har 16% av sin kropsvikt i råmpan så är jag -->:Bugar:Bugar:Bugar

synd att jag fortfarande älskar mitt ex..annars hade jag lagt upp bilder på hennes junk :P dude du hade smält över din subakawapillow....

skinnylovers = peddos :P

nnnäääähäää duuu...är själv en bubblebuttmissbrukare....skinnyshit går fettbort.

Om en tjej har 16% av sin kropsvikt i råmpan så är jag -->:bugar:bugar:bugar

synd att jag fortfarande älskar mitt ex..annars hade jag lagt upp bilder på hennes junk :p dude du hade smält över din subakawapillow....

Skinnylovers = peddos :p

:d:d:d

Min avatar känns plötslig helt aktuell.

Frågan är vilken motorkonstellation som ger de mest vältrimmade tjinkorna? :va

Folk köper ju uppenbarligen TVshop-skakmaskiner för att få bort späcklager och celluliter. Då borde ju inbitna motard- och HD-åkare ha sjukt välsnidade akterkastell efter ett tag!:tuttar

Jag vill ha stora sexiga rövar. Inte vältränade, bara stora och mysiga. Självklart måste den ha bra form också, den kan ju inte bara hänga...

[YOUTUBE-ID]-uPcEPZ20jc[/YOUTUBE-ID]
:hihi

Föresten, swish är ju här, men var är Money? det här är ju er speciallitet:tummenupp

Folk köper ju uppenbarligen TVshop-skakmaskiner för att få bort späcklager och celluliter. Då borde ju inbitna motard- och HD-åkare ha sjukt välsnidade akterkastell efter ett tag!:tuttar

Försöker du påtala att du har en snygg akter, vavavava? :brynad

Försöker du påtala att du har en snygg akter, vavavava? :brynad

Jopp. Fina fendrar oxo:tuttar

1.jpg

tjejen som nämns i första inlägget fattar nog bara inte vad som finns underneath the skinnställ:tungan

apapap!

1. HDs har ju V-twin eller vad det kallas, tar ju ut vibrationer
2. de flesta HD's har ju myyycket mjukare sadlar som tar upp det mesta vibrationer.

:rolleyes:;)

Last edited:
Föresten, swish är ju här, men var är Money? det här är ju er speciallitet:tummenupp

I ett pösigt skinnställ är väl inte rumpan det finaste, men annars tycker jag inte hojåkare överlag har fula rumpor.
Men det beror väl på, man kan ju inte jämföra en ung sporthojsåkare med nätt liten gump, med en gubbe på 130 kg+ och Goldwing.... :gnissla

I ett pösigt skinnställ är väl inte rumpan det finaste, men annars tycker jag inte hojåkare överlag har fula rumpor.
Men det beror väl på, man kan ju inte jämföra en ung sporthojsåkare med nätt liten gump, med en gubbe på 130 kg+ och Goldwing.... :gnissla

ja verkligen! då är ju vi riktiga sporthojåkare(speciellt vi ivåra unga dagar) bäst när det kommer till att ha snygga :arsele

in your face, jörgen! you smyg hå-de åkare!:krama

ja verkligen! då är ju vi riktiga sporthojåkare(speciellt vi ivåra unga dagar) bäst när det kommer till att ha snygga :arsele

Jag tänker inte dra alla över en kam! Är kräsen vet du!
Men överlag kan jag inte påstå att de skulle vara fulare än andras, som inte kör hoj? :va

Jag tänker inte dra alla över en kam! Är kräsen vet du!
Men överlag kan jag inte påstå att de skulle vara fulare än andras, som inte kör hoj? :va

nä sant!.. men jag tänkte om man jämför mellan de olika hojgupper som finns:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...