Hojåkare gör en glad!

det här utvecklades ju till den skönaste tråden på länge:D :D :D
själv kör ja bara sakta på två hjul, blir så jävla rädd när det rycker i framhjulet att ja släpper gasen o får ont i nötpåsen:gnissla
bättre o spara nötter med bihang ifall man har tur nån gång:tuttar

Vi behöver ju inte ha så höga tankar om er..ni har ju det om er själva redan :hihi

Haha.... du e soft bruden! :pussa

Som alltid när man vaknar dagen efter och ser sitt ragg i dagsljus så undrar man ju vad man tänkte.

Ja vad ska man säga? DEAD ON som vanligt!

Edit1: Beergoggles är sux! :mad:
Edit2: Dom flesta brudar skulle inte få stock över huvud taget om det inte fanns öl. :zpy

Last edited:
Försök inte! Jag köper inte det där, du är SNÄLL! Erkänn nu!

Han har ett litet cpdrag som gör att han är snäll mot sin vilja..det är nästan tvångsmässigt..men det brukar han kompensera med att säga nått småtaskigt så balansen bibehålls...Gud vet vad som skulle hända annars:va ..världsordningen skulle inte vara den samma:gnissla

Mycke OffTopic dravel nu !

Tråden handlade ju faktiskt om Yber coola snubbar som Uiilar .......

Last edited:
Se där, du var söt. Jag kan köra asfort och på bakhjulet. Ligga?

Jag är bättre! Jag kan köra fort och på bakhjulet. Och ta dig till sjunde himmlen, bokatavligt talat. Mattias kan bara köra fort och på bakhjulet. Och vara skitgammal.

Oj oj, ni får väl börja köra, så jag får se och bedömma era talanger, därefter ska jag överväga om det blir nåt ligga...:tungan

Skitgammal? jag trodde det kallades erfaren..??

RQ har jag förståt det rätt, du kör en sv 650 och vill lära dig weela???
Hur i hela fridens namn har det gått till, sätter man sig på den hojen så böhöver man bara tänka lite uppåt så har man framhjulet i luften, den borde orka poverwheela från 3-4tusen rpm i ettan alternativt kan du ge den lite gas+kopling i 2ans växel för lite jämnare åka.

Prova sen att få upp en 230kg kawa på 100 trötta hästar, det är en lite större utmaning :)

RQ har jag förståt det rätt, du kör en sv 650 och vill lära dig weela???
Hur i hela fridens namn har det gått till, sätter man sig på den hojen så böhöver man bara tänka lite uppåt så har man framhjulet i luften, den borde orka poverwheela från 3-4tusen rpm i ettan alternativt kan du ge den lite gas+kopling i 2ans växel för lite jämnare åka.

Prova sen att få upp en 230kg kawa på 100 trötta hästar, det är en lite större utmaning :)

Ja, jag skulle gärna vilja lära mig wheela men de känns lite avlägset. hehe
:D Men jag ska testa nästa gång jag är ute o kör att försöka tänka upp den.
Fast ska jag vara ärlig så trodde jag inte att SV va så där speciellt tacksam att wheela på men de kanske den är? :)

Jag håller mig långt ifrån allt vad hjulning heter, vad fan ska man med fruntimmer till??

Back