Hojåka lördag 9 april!

någon som tänkte åka imorgon(Söndag) 13.00?

Inte från min kamera som skakade för mkt. :)

Aha ok det va lite synd! Du får fästa den bättre tills nästa gång.. Alltid kul med lite film!
Finns väl fästa till tanken? Där brukar dom sitta rätt bra. :)

Jag ska kolla igenom allt i kväll och välja ut godbitarna så fixar jag finputsningen under morgondagen så räkna med en film i morgon kväll ;) :tummenupp

Låter ju kanon det! Får hoppas att det blev nåt som är värt att se då! :tummenupp

Aha ok det va lite synd! Du får fästa den bättre tills nästa gång.. Alltid kul med lite film!
Finns väl fästa till tanken? Där brukar dom sitta rätt bra. :)

Låter ju kanon det! Får hoppas att det blev nåt som är värt att se då! :tummenupp

Sitter och kollar igenom nu, det verkar bli hyffsat material :) en sak är säkert att när ekonomin tillåter så blir det en kamera till:yoparty då kommer det bli grymma filmer!

Sitter och kollar igenom nu, det verkar bli hyffsat material :) en sak är säkert att när ekonomin tillåter så blir det en kamera till:yoparty då kommer det bli grymma filmer!

Wohaa :banana
Hur många gig blev allt material på:P :rolleyes:

Last edited:

Skönt att höra! En till kamera skulle vara grymt en bak och en fram det riktigt nice om man kommer och kör om på slangen så kan man klippa ihop det ritkgit snyggt eller tex om man kör om nån på yttern i en kurva hehe

Wohaa :banana
Hur många gig blev allt material på:P :rolleyes:

"Bara" 7,54 denna gång, brukar landa på mellan 12 och 14:rolleyes:

Skönt att höra! En till kamera skulle vara grymt en bak och en fram det riktigt nice om man kommer och kör om på slangen så kan man klippa ihop det ritkgit snyggt eller tex om man kör om nån på yttern i en kurva hehe

Precis så tänker jag också:tummenupp

Haha skönt när du glider upp och touchar kameran:tummenupp det kanske man ska göra en lek av nästa gång? "Försten som nuddar kameran får en kaffe:wiggle"

Last edited:
"Bara" 7,54 denna gång, brukar landa på mellan 12 och 14:rolleyes:

Precis så tänker jag också:tummenupp

Haha skönt när du glider upp och touchar kameran:tummenupp det kanske man ska göra en lek av nästa gång? "Försten som nuddar kameran får en kaffe:wiggle"

Tight körning blir det iaf :D

och alla som åker hoj vet att tight är bra ;)

:tuttar

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...