Hojåka i LUGNT tempo.

Då jag måste bort ikväll och behöver vara hemma senast 17 så hoppar jag ut lite tidigare än vanligt. 11.00 börjar jag åka mot Rosen, vi kanske ses där!

Grappar,
Knugen fyller 70 idag, stora delar av stan är avstängd för trafik. Just sayin, plan B om det är tight på Sveavägen?

Skickat från en Android, ingen jävla iPhone.

Grappar,
Knugen fyller 70 idag, stora delar av stan är avstängd för trafik. Just sayin, plan B om det är tight på Sveavägen?

Skickat från en Android, ingen jävla iPhone.

Är runt slottet en kortare tid då kortegen ska gå där, dom släpper avspärrningarna direkt efter. Inget på Sveavägen, det mesta är runt slottet och stadshuset mm, så det ska inte vara några problem för oss:)

ah fan så jävla roligt det var idag! :banana Bra med hojar ute, bra väder, bakhjul, framhjul och sedan lite...spottloska :D Lillen, glöm inte att sätta visiret i karantän efter det där!

Apis, jag kommer förbi till slottet imorgon då. Jag är där runt 13 tiden!

Var kul som fan, provkörning av hojar , bra väder och en jävla spottloska på visiret :mad: har lagt hjälmen i karantän. Gubben såg lite irriterad ut efter en 46a i plåten:D blev chockad av Bomagins hoj man tror att den skulle vara klumpig men näääää, lätt hanterlig och man satt som en kung. Ingen slår Vurparens grymma ljud, satan vad den kom vid 4000:hihi jag kanske kommer förbi, lite grinigt här hemma :tummenupp

Om det är någon som åker söderut så har snabelbilen varit i farten på vägen genom mörkö. Ha en trevlig söndag och kör försiktigt

Tack för en riktigt trevlig tur! Hoppas vi kan göra om det. Ledsen att jag försvann så där. Trodde att ni skulle köra via Vallentuna..

Tack själv! Nja, var väl vi som försvann.... men slutet gott, allting gott. Nästa gång kör vi helt utan regn :D

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back