Hojåka i LUGNT tempo.

Ja dom där Hondorna är lätta i framändan bättre med en stadig Ktm gubbhoj
Men det var kul i slutet på rundan

Yoyoyo, kan inte idag heller.. fasen så fint väder. Men nästa gång hakar jag på! Aldrig kört med er innan och kört mycket själv..... så dags för mig nu :D

Kör en ORANGE KTM RC8 om ni ser mig på vägarna... tror inte det finns så många i stockholmsområdet :D:banana:banana:banana

Tack för wn grym körning grabbar! Sorry att jag drog i slutet! Blev lite bråttom hem :glömdet:rock
Få ta en go tur till öster malma :)

Lååång körning idag! :)

Apis, vi landade på 280km på mätaren, efter att jag omstartat den.

Tack själva, grym tur (och lite fööör lång för min smak och arsle)!

280 km är inte dåligt, och det efter att vi kört Rosen, Skanssundet etc., snyggt!

Satan vad jag ville hänga på, men, men drog en repa själv på kvällen var så förbannat fint väder:) 280 km efter återställning av mätaren, hell vad ni måste ha kört. Vurparen ditt framdäck är väll korden framme på nu :hihi

Härligt det låter!
hur brukar nu köra här, är det lite spontant när folk är sugna eller har ni någon stående tid en dag i veckan?

Satan vad jag ville hänga på, men, men drog en repa själv på kvällen var så förbannat fint väder:) 280 km efter återställning av mätaren, hell vad ni måste ha kört. Vurparen ditt framdäck är väll korden framme på nu :hihi

hahaha, ja men fan kände hur det började släppa lite igår(tappade känslan fram). Ska beställa nytt däck idag så jag hinner byta tills nästa körning. Då jävlar grabbar, det blir 'stoppies' vid varje korsning!!!

Härligt det låter!
hur brukar nu köra här, är det lite spontant när folk är sugna eller har ni någon stående tid en dag i veckan?

På sistone har det antingen varit lördag eller/och söndag runt 13tiden. Ibland norr om stan och ibland söder om stan. Häng på nästa gång! :)

Last edited:
Härligt det låter!

Blir det onsdagskörning ?

Inget hoj åka i dag:4skrika frugan ska på hopp tävling med havre moppen så jag ska hitta på något med lill grabben:) någon som är sugen på en söndag. Träffas på Donken på Sveavägen eller Donken i Upplands Väsby, någon som har ett förslag.

lillen, vart försvann du? Du måste ha tålamod, tills jag vaknar så hinner solen komma fram och vägarna bli torra :D Vädret är inställd efter min rutin vettu...:tungan

Tack för idag Bomagin! :)

Back