Hojåka i LUGNT tempo.

Åker fr Solna strax innan fem å måste tanka.. Hoppas ni väntar in mig. ��

Tyvärr annat på programmet. Blir det inte Tierp och Top Fuel i morn så blir det Bulten eller kanske norra sidan för första gången i år.

Jag kan tänka mig en sväng imorgon. Utgår från jobbet i Danderyd så jag kan komma ganska lätt till både norr och söder. Bara att det bokas upp en tid och plats.

Jag åker gärna en sväng. Jobbar 1-1,5 timma till sen är jag loss. Får bli ett stopp för mat sen oxå. Förslag på tid och plats?

Suck, förhinder för mig. Måste röra mig hemåt för att lösa lite problem. När man äntligen fått tid på en onsdag för första gången under hela säsongen så skiter det sig igen såklart....... Ni får gasa några extra varv för mig :tummenupp

Hejsan alla!

Aldrig kört med er innan men tänkte börja så fort säsongen sätter igång att ansluta till så många roliga gruppen som möjligt :D Har kört rätt mycket själv innan men tröttnat på det.

Har alla gått i vila under vinterhalvåret?
Själv har jag extrem abstinensens. Köpt ny hjälm och delar till hojen mm för att lugna den lite :)

Nej alla har inte gått i vila jag har åretruntförsäkring så jag åker när det är barmark och plussgrader

Back