Hojåka i LUGNT tempo.

Danne: tänk på halkan, herrejösses! Känner en kille som kör på vintern, han berättade för några år sen att han körde på 73an i snöstorm, men han landa mjukt i vallen.. Galning!
På med isdubb ba!

Danne: tänk på halkan, herrejösses! Känner en kille som kör på vintern, han berättade för några år sen att han körde på 73an i snöstorm, men han landa mjukt i vallen.. Galning!
På med isdubb ba!

Halkan gör bara att man vaknar till på vägen till jobbet! :crash
Nä, men det är nog sista veckan som det går att köra. Däcken blir ju som hockeypuckar i kylan.

Någon som är sugen på en sväng imorgon vid 11-tiden?

Jag är inställd på 10-15 mil i morgon. Typ, Enhörna, Nykvarn, Gnesta och hemåt. Slitna offroaddäck och tempo därefter. Kan dra från Shell Botkyrka 12.30 om någon är sugen...

Last edited:
Huhuhu jag som hoppats på fint väder.... Blir ju inge åka idag. Håller tummarna att det blir sol imorgon!

Verkar ju som det klarnar upp lite. Skjuter på mitt köra till 14.00, om någon är på...

Ta det jäkligt försiktigt med tanke på vilt om ni kör..
Den här filuren stod och blängde på mig när jag tittade ut genom fönstret idag.

:fyllisar

Ska bli mulet idag. Ställde kanske av hojen för tidigt i år har ju varit en hel del fina varma helgdagar senaste veckorna ;)

Kan rapportera att vi är två hojar på Rosen just nu. Och varmt och skönt är det också :-).

Ville bara tacka deltagarna i den här gruppen - vissa mer eller mindre återkommande - för en kul sommar med många roliga körningar där jag tycker vi varit schyssta mot varandra och framförallt haft roligt. Hoppas vi ses även säsong 2014! :kär

Ville bara tacka deltagarna i den här gruppen - vissa mer eller mindre återkommande - för en kul sommar med många roliga körningar där jag tycker vi varit schyssta mot varandra och framförallt haft roligt. Hoppas vi ses även säsong 2014! :kär

Instämmer och tackar jag med. Ser fram emot säsong 2014!

fegisar ni är som inte var närvarande idag :)

null.jpg

Hittade hit efter halva sommaren gått men det vart mycket roligt, härligt att hitta så många likasinnande hoj vänner:banana Längtar tills säsong 2014:krama

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon