Hojåka i LUGNT tempo.

Serenada du är synsk. :) Jag kan köra långsamt också. :crash
Förhoppningsvis är jag med om bara någon vecka igen!

Härlig inställning! :)
Vilken verkstad landade hojen på, och har de börjat skruva?

Möts vi vid bron precis innan skogskyrkogården (om man kommer från norrsidan) så det blir lättare att samlas?

Vi ses vid vanliga platsen. Vi samlas dock strax innan för grindarna, parkera som vanligt och ställ er sen vid grindarna :)

Serenada du är synsk. :) Jag kan köra långsamt också. :crash
Förhoppningsvis är jag med om bara någon vecka igen!

Nä, det syns rätt tydligt när folk kör över sin förmåga..det gör jag med bitvis, var inte med och såg inte varför du kraschade, men det va dem längre fram jag syftade på.
Hoppas i vart fall du är på vägen igen snart :)

Last edited:
Någon som ska ut och köra imorgon och vill ha lite sällskap?
Tid och plats spelar ingen större roll.

3 bilder från turen .. tack för en trevlig runda.. Klicka på dem för större version ;)

Mobilbilder så det blir itne bättre än så ;)

ImageUploadedByTapatalk1377717779.946478.jpg
Tack för ikväll allihopa! Jag tycker körningen ikväll var riktigt bra! Bra kört av allihopa och vi hade några som ledde gruppen kanon! För första gången så kändes vi som en grupp ( trots att jag ligger bland dom sista )
Jag önskar jag kunde posta bilden av er framför när ni alla ligger så fint i led :)
Får slänga på en gopro kamera på hjälmen och dokumentera.

Kom många nya ansikten idag oxå. Vi var hela 26 pers vid skanssundet!

Ja, tack för idag! :Bugar
Jag vek av redan efter mackan vid Rosenhill, men jag lyckades hälsa på några av er i alla fall!
:krama:krama

Vi körde i regel långsammare idag och vi höll ihop bättre, ni raceputtar kör så fort så ni är i tungelsta när vi har svängt av 73an mot lissma;)

Inte var dag det leds av 2 pensionärer ;) Kommer kanske lite film framöver. Kameran var på men tyvärr så var de flesta bakom hela tiden ;)

Tack för en trevlig kväll! Kul att träffa alla! Min första onsdagskörning så nästan bara nya ansikten för min del. :tummenupp

Tack alla för ikväll :-) Alltid lika trevligt att träffa er. Extra tack till Miss_A som tog initiativet till denna grupp! :hej

Back