Hojåka i LUGNT tempo.

Vad det visste jag inte :-( Ska du inte prioritera rätt dina åtaganden? ;-)

Om jag ändå kunde prioritera om.. ska tyvärr jobba i Finland denna vecka och Danmark veckan efter.. så jag får köra helger. Så jag tycker ni ska dra ihop en tjejkörning och bjuda med mig för att jag inte kan åka onsdagar. :D

Får man vara med även fast man är gasglad? Jag kan nog hålla igen om jag måste...:confused:
Ja jag undrar då också vilken tid det brukar vara med dessa onsdagskörningar :)

Tempot brukar vara som det var längst bak i vårat lilla gäng i lördags, dvs. inte så snabbt så att någon ska kunna känna sig obekväm bakom spakarna och samlingen brukar vara vid skogis 18.00

https://maps.google.se/maps/ms?msid...0.001058,0.003363&iwloc=0004e394a28348a113af5

Jag har nog tänk haka nu på onsdag, så vi ses kanske där :tummenupp

Om jag ändå kunde prioritera om.. ska tyvärr jobba i Finland denna vecka och Danmark veckan efter.. så jag får köra helger. Så jag tycker ni ska dra ihop en tjejkörning och bjuda med mig för att jag inte kan åka onsdagar. :D

Du dissade ju ospända i lördags!

Får man vara med även fast man är gasglad? Jag kan nog hålla igen om jag måste...:confused:

alltså, det brukar ju styra upp sig men det är ju en körning/grupp med lugnt tempo så egentligen ska ju alla hålla lugnt tempo...tycker jag då. i lördags verkade det ju ha gått för fort och det är precis det vi vill undvika, jag kände att det nästan var väntat.
Vill man gasa finns det körningar för det med, men vi tar det lugnt i den här gruppen.

Conceal 18.00 Skogis. Men tänk på att detta är en lugn grupp så bomba får göras antingen innan eller efter vår körning :krama

Jag kommer! Fick precis mitt kvällsmöte avbokat :)

Här är en till brutta som ev hakar på imorgon, inte alls hemma på södersidan dock hehe... Någon som åker från norrort??

Vi får väl dela upp oss på plats. Jag med tjejerna. Resten av grabbarna i egen grupp. Check.

Jag dyker förhoppningsvis upp om min gamla Yamaha funkar. :yoparty

Efter några "snabba" (den toppar 120) vändor på bulten nu ikväll så började den ticka lite oroväckande... :crash

Jag kommer nog också i morgon. Ser ut att bli bra väder som tyvärr inte verkar vara länge till.

Serenada du är synsk. :) Jag kan köra långsamt också. :crash
Förhoppningsvis är jag med om bara någon vecka igen!

Back