Hojåka i LUGNT tempo.

Och bara söta tjejer och Peter är välkommna! :tuttar

Ser ju ut att kunna bli ok väder imorn, så kommer jag bara ifrån den digitala saltgruvan (jobbet) i tid så dyker jag upp vid skogis! Semlan har väl semester, annars hade jag åkt upp nån våning och bankat på dörren.

Det verkar vara flera turer med olika tempo som utgår från Skogis kl 18 ikväll...samlas de olika grupperna på olika ställen eller surrar man bara med grannen och frågar?

Ser ju ut att kunna bli ok väder imorn, så kommer jag bara ifrån den digitala saltgruvan (jobbet) i tid så dyker jag upp vid skogis! Semlan har väl semester, annars hade jag åkt upp nån våning och bankat på dörren.

Kör västkusten runt mer västarna. Moahahahaha... image.jpg

Ett bra ställa att sammanstråla på i stället för Skogis, om man inte behöver köpa blommor förstås, är Rapido MCK på Skansbacken 4 vid Gullmarsplan. Där kan man dessutom ta en fika och lite käk. Visserligen öppnar det först klockan 18 men man kan samlas där innan också.
Nu på torsdag så jobbar jag där så då är ni speciellt välkomna.
Och missa inte lördagens Stockholmssnurr som utgår från DinMC i Rotebro mellan kl 9-11. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?264959-StockholmsSnurren-2013&p=5874248#post5874248

/Jocke

Håller på att byta klänning på slynan, ifall jag hinner få ihop henne så dyker jag upp vid skogis kl 18.

Haha vafan, tappat förståndet helt? Med såna där hojar hör man ju inte rådjuren?

Helvete! För sista gången. Jag såååååg rådjuren å :Jonas hörde dem. Fan, med min hörsel hade jag inte ens kunnat höra dem om de så skrek rakt i örat på mig! :4skrika

Ja, vi trodde ju du skulle sätta en jävla fart till Skansundet! ;)

Kunde jag ju inte göra, då hade ni ju börjat gråta om en tjej dragit ifrån er. Tänker på er manlighet era stackare!:krama

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon