Hojåka i LUGNT tempo.

Vill ännu en gång tacka för tålamodet ni haft idag! Har haft en bra känsla under hela åkturen. Alla skötte sig perfekt. Kul att så många dök upp och tråkigt för killen som missade oss. Ikväll kommer man somna med ett leende på läpparna. Hoppas alla har kommit/kommer hem ordentligt. Speciellt Snuttan som ska åka hela vägen till eskilstuna! Får satsa på att köra lite nästa helg!

Extra stort tack till herrn som låg sist och såg till så att alla hängde med :) grymt!

Tack för den trevliga rundan, skönt att kunna glassa runt i behagligt lågt tempo :katt
Hoppas förresten att den sträckan jag ledde gick i lagom tempo för alla också :)

Tack för den lilla svängen man var med... får haka med en längre sväng nästa gång!

Tack för en trevlig runda! Skönt med lugnt tempi som omväxling.
Mötte upp lite folk på mc-svea, så blev en till tur på bulten för mig :banana
Nu är man äntligen hemma. Tack igen för en bra dag!

Blev många mil för dig då hubbz! Tänk på att det finns mkt vilt längst bulten i skymning. Jag körde där en kväll och fick stanna för att 2 älgar ville passera vägen :) tjena vad stora dom är!

Blev många mil för dig då hubbz! Tänk på att det finns mkt vilt längst bulten i skymning. Jag körde där en kväll och fick stanna för att 2 älgar ville passera vägen :) tjena vad stora dom är!

För att inte tala om hårda att krocka med!!
Men bara att ducka och hoppas på att man åke under dom :tummenupp

Va dock en hona med hennes barn men dom väger ju lite dom med. Ibland ser man en hand stå o beta ute vid bajstanken ( innan stoppakylten där man tar höger mot rosenhill )

Vem är det som kör den gula VTRen med kakmonstret-hjälmen? Har sett dig på Östermalm ett par gånger.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!