Hojåka i LUGNT tempo.

Jossan nu har du en till som för folk att skrika och peka ;) nästan så att han tar din uppmärksamhet :D

ja Anna, tur han ska sälja den där liggbågen så jag slipper konkurrera om brudarna :) har redan bieber att brottas med..:hihi

Ett par :D Iaf jag och MaudF bor i Vendelsö.... sen är det en drös i krokarna...

Men till Rickardssons blommor vid Skogis hittar du väl själv? :va

Men ja, det var en helt ok dag :D Endel åkte vidare till Rosen nu och är väl ute o snurrar ännu.

Klart jag hittar dit, inga problem. Annars bor jag i vendelsö jag me.

Blev den något fika över till de andra i Skokloster efter att Jonas beställt? :D

Nä, jag fick be dem att fixa nya mackor :hihi

Jävlar va den fick gå johan :) och vi som skulle köra lugnt.. Måste va nåt ni killar har svårt för., att släppa på gasen ;)

Kul ändå att den fick känna att den levde :)

Tack för idag. En kul liten runda med en del nya vägar för mig. Tack Anna för att du inte tycker jag är tung på gasen ;) Tycker vi var riktigt städade :D

Jossan nu har du en till som för folk att skrika och peka ;) nästan så att han tar din uppmärksamhet :D

All the attentions are miiiiiiiine! *mohahahahahaha*
27740048[1].jpg

Nej herregud, vad gör jag uppe ens xD

Tack för en supertrevlig tur som vanligt, och gonatt på er alla goa o glada :katt

Onsdagskörning på onsdag? Jag och en ny tjej tänkte åka lite då och vill gärna ha trevligt sällskap!

Onsdagskörning på onsdag? Jag och en ny tjej tänkte åka lite då och vill gärna ha trevligt sällskap!

Vart hittar du alla dessa nya hojåkande tjejer? Har du ett lager av dom hemma, isf får du gärna dela med dig :rolleyes:

Kanske kan hitta lite tid, behövs alltid en motpol till alla lugna, trevliga personer :crash

Jag är nog på! :7peta
Om ni vill så kan vi ta norrsidan (en del av den rutt jag hade tänkt ta i lördags)

Vilket tempo ni vill köra spelar ingen roll för min del :Bugar

Ha ha jag har nog rökt på...är ju fan på Öland då och åker såna där plastsugrör med vatten i med ungarna :rofl

Nej jag tänker inte dela med mig :7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...