Hojåka i LUGNT tempo.

<FLAMEBAIT>
Jag kommer sitta hemma inomhus i mitt skinnställ, med en varm choklad med konjak, och skrocka åt tokarna som överger sina streetcredz och är ute o puttrar med klara visir i 4 plusgrader :brynad :hej</FLAMEBAIT>

Haha, du får väl roa dig med att spela GTA V eller MotoGP13 inne i stugvärmen. Det är ju nästa lika skoj! :rolleyes: :rofl

Måste tyvärr ställa in då min klantiga syster behöver besök på sjukan :(

I skogen? Jag försöker hålla mig på vägarna ;)
Kallt är det rätta ordet, jag kör numer med underställ osv... men huttrar ändå.
Ska försöka hinna till 17.30. Vid Skogis??

Fler som hakar?

Med betoning på FÖRSÖKER haha :arsele
Vore kul och åka en sväng. Men börjar ju bli så jäkla kallt nu jue :(

Hallå, -vad är det för kycklingfarm på sporthoj ?
:va

Skitkul. Jag har iaf hittat till reglaget på högersidan! :rofl
Klä på dig och kom med färsking!

Och då menar du inte den röda dödar-knappen? Eller?! :tungan
Har lite som jag måste komma ikapp med på jobbet.
Så får bli en tur framåt helgen istället.

Verkar som att det blir uppehåll på söndag. Någon som skall till Rörken är sista körningen för iår mellan 10-14 inskrivningen börjar 09:00. Jag kommer att sikta på att åka senast 08:30 från Väsby.

Verkar som att det blir uppehåll på söndag. Någon som skall till Rörken är sista körningen för iår mellan 10-14 inskrivningen börjar 09:00. Jag kommer att sikta på att åka senast 08:30 från Väsby.

Brukar det bli fullt i röd grupp på de där körningarna eller får man plats utan att vara där 2h innan (som man behövde senast jag körde där för ett par år sen) :crash

Brukar det bli fullt i röd grupp på de där körningarna eller får man plats utan att vara där 2h innan (som man behövde senast jag körde där för ett par år sen) :crash

Inte varit där på ett par veckor nu pga jobb, men är man där 1 timme innan så har det aldrig varit några problem, då är man iaf bland de 10-15 första. Tror att det är ytterst tveksamt att det kommer blir fullt om man är där 9-9:15.

Tack för idag - vilken körning!
För er som inte var där - ni missade något, lokalt högtryck över bulten 20 grader och sol som aldrig gick ner, inte en syl i kurvorna.

Tack för idag - vilken körning!
För er som inte var där - ni missade något, lokalt högtryck över bulten 20 grader och sol som aldrig gick ner, inte en syl i kurvorna.

Jag fick faktiskt bromsa för två hjortar/rådjur/whatever innan jag stannade hos er. Hörde dock inte dem. Jag har nog inte de nödvändiga skillsen.... :rolleyes:

EDIT: Kan för övrigt säga att på kvällen när jag spelade GTA V sprang det ut två hjortar framför mig som jag körde på, sparkade på och senare sprängde med bomber så de dessutom började brinna. Allt detta för att jag fick bromsa för deras kompisar på Bulten. Hoppas de lär sig en läxa... :hihi

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...