Hojåka i LUGNT tempo.

Det här med Lugnt eller Snabbt tempo är ju svårt att definiera eftersom att det skiljer mycket från person till person, för mig är det främst två anledningar till att jag är i den här tråden och det är att snabbtråden verkar helt död plus att jag drevade om min hoj i våras så den gör bara 300 (mätarfart) nu :tuttar:tuttar:banana

Några som ska ut imorgon? Är sugen på en tur på dagen

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

Jag tänkte kanske ta en kort tur imorgon på norrsidan. Kommer förbi Mcdonken Upplands Väsby kl 13.

Glömde säga att det blir grusvägar för oss imorgon. Om nån med grusbus vill haka på så...:)

Last edited:
Jag tänkte kanske ta en kort tur imorgon på norrsidan. Kommer förbi Mcdonken Upplands Väsby kl 13.

Glömde säga att det blir grusvägar för oss imorgon. Om nån med grusbus vill haka på så...:)

Åk då förbi Desmocenter då det är "öppet hus" o byt in din räser till en riktig italienare...som håller:glömdet

Några norrortsbor/västerortstbor som brukar köra norrsida här? Eller är alla och leker Rossi på Slingerbulten? :tuttar:tuttar

Jag och Halvdampis (tror jag) åker norra sidan då å då. Bor i Sollentuna.

Skickat från en Android, ingen jävla iPhone.

Jag bor i bromma men kan åka precis vart som. Kört ofta sj av någon anledning. Så hänger gärna på. Inget mördar tempo bara för min del.

Jag och Halvdampis (tror jag) åker norra sidan då å då. Bor i Sollentuna.

Ha!!! Nu har jag vaknat, just överlevt värsta skumma sjukdomen. ( förkylning)
Visst har vi tagit en runda, får se om jag överlever natten så kanske jag hänger på imorgon:D

Vad gäller?

Kom hem från Bollnäs, fy faaaaan! höll på att frysa ihjäl 4.5 gr regn och blåste satan. Klarnade upp lite före Uppsala, tänkte ut och busa lite i morgon, ska ni ut eller?? förslag...

Ej regn och gärna fler grader än 10 om jag ska våga mig ut. Vi hoppas på nästa helg?

Jag åker inte sport längre (uppskattar livet för mkt), så går det för fort släpper jag. Lugnt och fint med lite bus ibland är min melodi.

Hehe.. noterat och är medveten om att tråden relaterar till "Lugnt" tempo...
Men då alla gärna påpekar att man ej är intresserad av att köra "snabbt, för fort, överljudsfart etc".
Vad pratar vi då om för Tempo?! Menar absolut inte att det skall spelas in någon ny Spökåkar film. Men har folks förtroende för sporthojjar i ett sådant här forum förstörts så hårt?!

Mvh

//Dyslektiker på hastighetsskyltar:gnissla

Back