Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik skrev:
Bättre att använda pengarna till ett antal hojar, då kan man ha sporthoj, motard, enduro, cross och reservhojar m.m....

Nån jetski, en skoter, en liten båt kanske nån resa...
Och när man ser det på det sättet suger verkligen den bilen multipung! :tungan

Brutus skrev:
Det är ju inte vilken raggarbil som helst liksom...en sån bil med 426 hemi original är extremt dyr, men det är nog i överkant iallafall. Kanske runt en halv mille för den är rimligt. Men då tar man iallafall hellre en Charger eller Challenger med samma motor för ännu mindre pengar..desutom snyggare bilar.
håller med priset är kass.. men runt 400-500 kan jag lätt tänka mig att ge..
det är ju en sådan klassiker som bara måste finnas i mitt garage.. fast som ron säger.. en Charger eller Challenger/cuda skulle nästa sitta bättre :yoparty

En bild säger mer än tusen inlägg

Hojåka i Örebros tio i topp!

Bifogat

• Vemposta.jpg
    Vemposta.jpg
    26.7 KB · Visningar: 35
Kan man söka på flest antal onödiga inlägg oxå som ofta bara berättar att postaren ska gå och skita??? :D

Om inte så borde man kunna göra det!

För om man kunde det. Och sen ta bort det antalet från nyss postade listan så skulle jag ligga högre upp!!

Alltså för att jag bara postar inlägg som verkligen är relevanta och har med saken att göra.

Om jag fortsätter såhär har jag snart tagit ett par platser till....

Bifogat

• skitlista.jpg
    skitlista.jpg
    67.7 KB · Visningar: 36
Jag tycker nog det ska vara lite relevanta inlägg iaf.
Ex, "Nu skiter jag in det här och går hem tidigt. Det är ju så bra väder att jag ska ta mig en tur på bågen!" :mattias

Men nu skiter jag i det här! För det är alldeles för bra väder för att jobba så jag tar och åker lite båge istället!
:tungan :banana

Inte fan var det varmt, kom inte iväg förrän vid 18-tiden och då hade ju temperaturen hunnit ner till 2 grader... :tummenner
Det var inte helt enkelt att få upp temperaturen i däcken heller... Ömsom spann det och ömsom gick det på bakhjulet när man vred på rullen så det var väl inte den roligaste turen i år, inte den längsta heller för den delen... :)
Iofs var det väl lite spännande men jag är inte van att åka på ställ så det var mer otäckt... :brinnerup

Last edited:
Visst var det kallt... Ibland spann det ,ibland gick det på bakhjulet och ibland på framhjulet. Nya dämparen känns kanon!
Kanske en av årets bästa turer! :tummenupp
Stefan gillar föresten när man börnar utanför hans lägenhet. :D

Tengil skrev:
Visst var det kallt... Ibland spann det ,ibland gick det på bakhjulet och ibland på framhjulet. Nya dämparen känns kanon!
Kanske en av årets bästa turer! :tummenupp
Stefan gillar föresten när man börnar utanför hans lägenhet. :D
bra då får vi börna mer där :tummenupp

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...