blom skrev:själv så spenderar jag pengar som jag inte har och det är ju kul![]()
![]()
Äsch då, så är det när man köper hus! Man blir bankens lilla hora efter det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:själv så spenderar jag pengar som jag inte har och det är ju kul![]()
![]()
nu har jag inte köp någe hus så det var inte det jag menaderainman skrev:Äsch då, så är det när man köper hus! Man blir bankens lilla hora efter det!![]()
blom skrev:nu har jag inte köp någe hus så det var inte det jag menade![]()
inget du behöver varna om.. det är inte många som kan kasha upp till en kåkrainman skrev:Men du funderar ju på det! Tänkte bara förvarna!
![]()
blom skrev:inget du behöver varna om.. det är inte många som kan kasha upp till en kåk![]()

blom skrev:tror att 95% av alla hojåkare oxå horar åt banken![]()

nja f-bolagen kan jag inte hålla med omrainman skrev:Minst sagt! och åt försäkringsbolagen!![]()
blom skrev:nja f-bolagen kan jag inte hålla med om![]()
det kan man nog lungt sägarainman skrev:Näe, just nu verkar det som dom horar åt dig faktist![]()
Bra är att kredittiden är fyra månader. Obra är att man bara får låna 2*sinegenmånadslönblom skrev:
och det räcker ju inte så långt. Nån som är sugen på att ställa upp som medsökande så jag får mer kredit?? Innebär ingen som helst risk 
Be Mattias fixa in den här i din avatarbild så löser det sig nog ska du se.Supermoto skrev:Bra är att kredittiden är fyra månader. Obra är att man bara får låna 2*sinegenmånadslönoch det räcker ju inte så långt. Nån som är sugen på att ställa upp som medsökande så jag får mer kredit?? Innebär ingen som helst risk
![]()
Självfallet så räknar jag med kompisrabatt.Supermoto skrev:Vill du bli av med lite stålar eller![]()
jag bjuder 50 krKyckling skrev:Be Mattias fixa in den här i din avatarbild så löser det sig nog ska du se.![]()
Klart du får kompisrabatt!!! Det betyder ju inte att det blir billigt elle rens att det blir billigareKyckling skrev:Självfallet så räknar jag med kompisrabatt.![]()
![]()
![]()
ska fundera på det?? fast det gör jag ju redan gratisSupermoto skrev:Klart du får kompisrabatt!!! Det betyder ju inte att det blir billigt elle rens att det blir billigare![]()
Blompa -> För 50 kr kan du få tillåtelse att ringa mig på kontorstid. Inget mer.
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife