Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Om ni skippar bögandet så är ni även välkomna hit på fika. :tummenupp
(Eller en kall öl kanske)

Edit: Titta förbi på en BÖGFRI fika. Ni som insisterar på annat får åka någon annanstans. Tänk på att Stefans ringmuskel inte läkt än efter att ha delat sovsäck med Blomman. :fakta

Kycklo: En kall öl lät helt OK. När då? :7peta

Kjelle skrev:
Edit: Titta förbi på en BÖGFRI fika. Ni som insisterar på annat får åka någon annanstans. Tänk på att Stefans ringmuskel inte läkt än efter att ha delat sovsäck med Blomman. :fakta

fan vad ni är mänisko fientliga.. man kan nästa kalla er rasister.. jag gnäller ju inte på er bara för att ni har stora öron tex.. :D

Det är inga som helst fel på min ringmuskel.
Det var Henkes fyllefordon som våldtog min rygg.

Kjelle skrev:

Ja säg när det passar? Jag har semester i 2 veckor till så jag kan dricka öl när som helst. (Utom onsdag).

Stefan: Tråkigt det här med röven... Men som en kille jag en gång kände sa. "Det gör bara ont den första gången"

Jag har tillgång till bredband på hotellet så jag kommer överleva! :banana

Tengil skrev:
Stefan: Tråkigt det här med röven... Men som en kille jag en gång kände sa. "Det gör bara ont den första gången"

Jag har tillgång till bredband på hotellet så jag kommer överleva! :banana
fan vad najs.. har du kamera med dig?? jag gör en tengils tråd..

blom skrev:
ja var glad för det,, är det någon jag hatar så är det per G.

Inte nog med att dom spelar skiten på radio hela tiden, folk betalar dessutom för att se eländet live. Min högs personliga uppfattning är att de nya låtarna blir populära mest p.ga. nostalgiska skäl. På samma sätt som att t.ex. alla Metallica fans skulle köpa en skiva även om det var det sämsta skit som spelats in, nu kommer ju det aldrig att hända men ändå...

erik skrev:
Inte nog med att dom spelar skiten på radio hela tiden, folk betalar dessutom för att se eländet live. Min högs personliga uppfattning är att de nya låtarna blir populära mest p.ga. nostalgiska skäl. På samma sätt som att t.ex. alla Metallica fans skulle köpa en skiva även om det var det sämsta skit som spelats in, nu kommer ju det aldrig att hända men ändå...
per är ett svin.. han tar 80% av allt som kommer in.. det var hans krav.. kul kille det där.. tacka vet jag noice och då menar jag inte ANTON.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti