akora
http://www.roadragemc.se
Ingen som vill med till någon raksträcka idag? vill nämligen öva/lära mig åka på ett hjul 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har du kollat ut? det öserner här.. köpm en motard så ska jag lära digakora skrev:Ingen som vill med till någon raksträcka idag? vill nämligen öva/lära mig åka på ett hjul![]()
Det regnar nu ja, men jag tror (och hoppas) att det blir bättre senare idagblom skrev:har du kollat ut? det öserner här.. köpm en motard så ska jag lära dig![]()
![]()
hoppas på du.. jag hoppas att jag snarast har en motardakora skrev:Det regnar nu ja, men jag tror (och hoppas) att det blir bättre senare idag![]()
Ska du vara i närheten av Örebro kan du höra av dig så kommer jag och glor lite.akora skrev:Ingen som vill med till någon raksträcka idag? vill nämligen öva/lära mig åka på ett hjul![]()
Det ska jag göra om det nu blir något. Vet bara inte vart jag ska hållas, men jag får väl leta på något bra ställeKyckling skrev:Ska du vara i närheten av Örebro kan du höra av dig så kommer jag och glor lite.![]()
Hej GöranGöran_Gullbro skrev:Tjenare allihopa!
Är en motardåkare som håller hus i Nora...![]()
Brukar det vara någon samling av motardförare nå´n stans i örebroområdet om man vill ha några fler att åka med? Inte så kul att i längden bara busa runt själv...![]()
Brukar ni hålla till på några speciella ställen?![]()
Körsugen![]()
/Göran
akora skrev:Hej Göran
Det brukar vara samling vid likkistan i örebro (stortorget) på onsdagar kl 18:00 och lördagar 13:00. Mer info finns på hemsidan (www.pennybridgeriders.com)
Göran_Gullbro skrev:Då dyker jag upp på lördag och ser vad som händer...Syns på lördag! Hoppas att många dyker upp!!!
![]()
/G
erik skrev:Det är nog mer sporthojar än motarder men du är självklart välkommen ändå
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |