Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik skrev:
Tänker inte betala mer än vad min R6:a är värd så din kanske är lite dyr, eller? Men annars är det inte ointressant.
Du gav väl ganska precis ungefär vad jag vill ha om jag inte minns fel så det ska nog kunna lösa sig :)

Husa släpper ju 05orna i augusti och då vill man ju inte stå utan, hehehe

@Freppa: Vad hette den där killen man skulle snacka med i värtahamnen för det där lilla extrajobbet vi snackade om förut??

Supermoto skrev:
Du gav väl ganska precis ungefär vad jag vill ha om jag inte minns fel så det ska nog kunna lösa sig :)

Husa släpper ju 05orna i augusti och då vill man ju inte stå utan, hehehe

@Freppa: Vad hette den där killen man skulle snacka med i värtahamnen för det där lilla extrajobbet vi snackade om förut??

Vad jag gav då och vad jag får vid en försäljning idag är ju inte riktigt samma sak tyvärr... sporthojar stiger inte i värde allt eftersom åren går.

erik skrev:
Vad jag gav då och vad jag får vid en försäljning idag är ju inte riktigt samma sak tyvärr... sporthojar stiger inte i värde allt eftersom åren går.
Därför skrev jag "ungefär" och "nog kunna lösa sig" :tummenupp

Vi får se hur stort begäret efter en ny blir när de visar vad som hänt på dem till 05. Är "tyvärr" så äckligt nöjd med hur hojen går nu så jag har inget behov av att byta egentligen. Det är ju bara korkat...

Supermoto skrev:
Därför skrev jag "ungefär" och "nog kunna lösa sig" :tummenupp

Vi får se hur stort begäret efter en ny blir när de visar vad som hänt på dem till 05. Är "tyvärr" så äckligt nöjd med hur hojen går nu så jag har inget behov av att byta egentligen. Det är ju bara korkat...

Du brukar ju inte visa så gott omdöme så varför börja nu! :tungan

"Erik, Dom är ganska höga dom där... Vi får ordna nån sorts rutin på att jag väntar in dig när vi stannar och håller hojen när du ska kliva av. När vi åker håller jag den medan du klättrar upp. :hihi

Kyckling skrev:
:4skrika
Inte 125 Erik!!! Dom är ju skitsmå jue. rena pocketbike'arna. :kocko
Var en man och köp en 250 om du nu promt ska åka blåryk. :7peta
Angående eriks övriga planer så måste ju jag säga 250SP med en liten varning om klassen försvinner. Det måst ju vara den bästa dubutklassen alla kategorier. Stort utbud på hojar och, gissar jag, billigaste klassen att tävla i.

Supermoto skrev:
Angående eriks övriga planer så måste ju jag säga 250SP med en liten varning om klassen försvinner. Det måst ju vara den bästa dubutklassen alla kategorier. Stort utbud på hojar och, gissar jag, billigaste klassen att tävla i.

tror inte sp250 försvinner på ett tag, däremot kanske det blir mer fyrtakt i den klassen när aprilia kommer med sin nya hoj. att klassen inte har sm-status är fullständigt ointressant för min del. skulle jag mot förmodan bli så snabb att jag kör om medaljer i sm får jag väl byta klass...

erik skrev:
tror inte sp250 försvinner på ett tag, däremot kanske det blir mer fyrtakt i den klassen när aprilia kommer med sin nya hoj. att klassen inte har sm-status är fullständigt ointressant för min del. skulle jag mot förmodan bli så snabb att jag kör om medaljer i sm får jag väl byta klass...
Aprilias nya är ju en 450 V-twin. Alltså klassar den in sig i rookie 600/600std. 4t får ju vara max 400cc i 250std...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing