Hojåka i Örebrotrakten - the original!

det är bögröv.. skulle med idag var tanken men målaren har varit här och fixat lite så nu blev det att ställa in alla möblerna mm.. siktar på lördag tänkte jag.

ska försöka fixa lite med hojen har jag tänkt.. kolla upp bateri och laddning på den... börjar bli riktigt åksugen

har snacka med en MASSSA racefolk och kollat priser mm för att köra ett år.. jag är så jävla sugen.. vet inte om camilla är lika sugen :huvet

då har man tvättat hojen och burit ut en död/slacktad fågel från alltan :) nu kan jag lägga mig i solen en stund :)

blom skrev:
har snacka med en MASSSA racefolk och kollat priser mm för att köra ett år.. jag är så jävla sugen.. vet inte om camilla är lika sugen :huvet

då är vi två... jag håller på att kolla efter hoj (samt planera bankrån för att få råd men säg inget till någon...).

Kanske skulle byta r6:an mot en motard så man ändå kan fortsätta på gatan utan att det blir skitdyrt...

erik skrev:
då är vi två... jag håller på att kolla efter hoj (samt planera bankrån för att få råd men säg inget till någon...).

Kanske skulle byta r6:an mot en motard så man ändå kan fortsätta på gatan utan att det blir skitdyrt...
vi kan kanske råna tillsammans? vi får snacka om det..

vad blir det för hoj då. ska jag köra R1000 så blir det inte någe gatåka för min del

För er som letar komplementhoj till gatåket kan jag tipsa om mr_rockster som säljer en Qvarna 125a för 20 lök. Tycker jag låter bra för en 01a eller vad det var...

Erik: köp min till hösten :tummenupp

blom skrev:
vi kan kanske råna tillsammans? vi får snacka om det..

vad blir det för hoj då. ska jag köra R1000 så blir det inte någe gatåka för min del

Jag siktar på 125R eller 250SP lite beroende på vad jag hittar för hoj. Finns Honda RS125 för runt 20k årsmodell 95-97, sen kom en ny generation som visst lever än idag men den kostar lite mer... Sen går det ju att hitta SP250 för 20k-30k. Ringde på en 250 för 20k men den hade ganska nyligen sålts efter att ha varit på annons rätt så länge.

Ska bara bli av med crossen och flytta klart först, sen tar jag tag i det på allvar.

Supermoto skrev:
För er som letar komplementhoj till gatåket kan jag tipsa om mr_rockster som säljer en Qvarna 125a för 20 lök. Tycker jag låter bra för en 01a eller vad det var...

Erik: köp min till hösten :tummenupp

Tänker inte betala mer än vad min R6:a är värd så din kanske är lite dyr, eller? Men annars är det inte ointressant.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing