Aero
PBR
Fy fan vad du e glupsk!! Håll dej till en sort. Det e ju precis som att dricka både öl och sprit..............blom skrev:i dag åt jag både stekt och kokt potatis![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan vad du e glupsk!! Håll dej till en sort. Det e ju precis som att dricka både öl och sprit..............blom skrev:i dag åt jag både stekt och kokt potatis![]()
blom skrev:en stor sten väger mer än en liten sten.. kyckling hur går det i verkstan med jenny?
ja det är ju snart bara 9 månader kvarKyckling skrev:![]()
Stenar? Verkstad??
ok sigge jag ska tänka på detAero skrev:Fy fan vad du e glupsk!! Håll dej till en sort. Det e ju precis som att dricka både öl och sprit..............hmmm. Okej då, skoja bara, det e ok!
ja nu är det inte lång tid kvar.. men jag ser fram imot någe roligare just nuMattias650 skrev:En Broddway sopade utanför jobbet nu på morgonen!!!
Nu blir det nog snart åka av ska ni se!
![]()
Mattias650 skrev:En Broddway sopade utanför jobbet nu på morgonen!!!
Nu blir det nog snart åka av ska ni se!
![]()
men erik du finns ju inte du är ju bara en påhittad figur. ingen ser digerik skrev:såg en sån igår jag med.
kan lova att det rasslade bra i gruset när jag luftade r6:an i söndags
blom skrev:ja nu är det inte lång tid kvar.. men jag ser fram imot någe roligare just nu![]()
inte roligare men mer intressantMattias650 skrev:Trodde aldrig jag skulle få se dig skriva att det finns något som är roligare än att åka hoj...![]()
blom skrev:inte roligare men mer intressant![]()
ja det gör väl det.. hur roligt tycker du att det ska bli dåMattias650 skrev:åkäjrå!
Men det är ju kul att du tycker det ska bli roligt att bli farsa. Det underlättar kanske när du ska stå och byta blöjor mitt i natten...![]()
blom skrev:ja det gör väl det.. hur roligt tycker du att det ska bli då![]()
blom skrev:men erik du finns ju inte du är ju bara en påhittad figur. ingen ser dig![]()
![]()
erik skrev:på torsdag kommer ni få se mig på riktigt...
erik är ju BARA kär nu förtidenSupermoto skrev:Gör vi det? Egentligen![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|