Hojåka i Örebrotrakten - the original!

P.g.a. flytten så är jag Internet-lös ett par veckor.
Men som tur är så har jag Internet på jobbet så jag ska nog kunna hjälpa till att spamma på i den här tråden! :tummenupp

Tengil skrev:
Ööööö.... skriv nått vättingt isf.
Tex. "Jag är bajsnödig" och liknande som har ett masmedialt värde för oss andra. :3freak
ja eller skriv att du inte vill jobba längre utan bara vara hemma i våran klubb lokal tex :tummenupp

blom skrev:
ja eller skriv att du inte vill jobba längre utan bara vara hemma i våran klubb lokal tex :tummenupp

Ja, presis... Men nu är man och sliter ond övertid på jobbet. Dessutom är jag bajsnödig. :huvet

Hmmm... Tengil skulle bajsa och har inte hörts av sedan dess... Tänk om han spolat ner sig?! :skrämd
Vi kanske borde ringa räddningstjänst? :D

Om man har sex med nån som är förkyld då smittar de utav bara faan.
Tänk på de nästa gång.

Kjelle skrev:
En får väl se till att vända sig ett halv varv? :confused:
Du som är läkare.... Funkar det åt båda hållen??? Kan man FÅ en förkylning eller bara GE IFRÅN sig den och i så fall blir man av med den själv då :va

Kan ju vara JÄ-LIGT användbart när man är förkyld. Snacka om att göra två flugor på smällen (man får hoppas att ingen annan blir det...)

Supermoto skrev:
Du som är läkare.... Funkar det åt båda hållen??? Kan man FÅ en förkylning eller bara GE IFRÅN sig den och i så fall blir man av med den själv då :va

Kan ju vara JÄ-LIGT användbart när man är förkyld. Snacka om att göra två flugor på smällen (man får hoppas att ingen annan blir det...)
bra fråga mario. mycket bra fråga

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...