blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
kanske ska säga 380 dåKyckling skrev:Jo, och vi klämmer lugnt hundra sidor i sommar med allt åksnack m.m

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kanske ska säga 380 dåKyckling skrev:Jo, och vi klämmer lugnt hundra sidor i sommar med allt åksnack m.m
NoicE skrev:jag tycker 375![]()
ja eller skriv att du inte vill jobba längre utan bara vara hemma i våran klubb lokal texTengil skrev:Ööööö.... skriv nått vättingt isf.
Tex. "Jag är bajsnödig" och liknande som har ett masmedialt värde för oss andra.![]()
blom skrev:ja eller skriv att du inte vill jobba längre utan bara vara hemma i våran klubb lokal tex![]()
har du bajsat nu? gick det bra?Tengil skrev:Ja, presis... Men nu är man och sliter ond övertid på jobbet. Dessutom är jag bajsnödig.![]()
jag blir oroligKyckling skrev:Hmmm... Tengil skulle bajsa och har inte hörts av sedan dess... Tänk om han spolat ner sig?!![]()
Vi kanske borde ringa räddningstjänst?![]()
Inget att oroa sig för... I´m back!blom skrev:jag blir orolig
Stefan skrev:Om man har sex med nån som är förkyld då smittar de utav bara faan.
Tänk på de nästa gång.
kom nu inte och påstå att du har haft sex oxå!!!!!rainman skrev:Har jag aldrig märkt!![]()
Stefan skrev:Om man har sex med nån som är förkyld då smittar de utav bara faan.
Tänk på de nästa gång.
Jovisstfan! helt otroligt!blom skrev:kom nu inte och påstå att du har haft sex oxå!!!!!
Tänk på de nästa gång.
Du som är läkare.... Funkar det åt båda hållen??? Kan man FÅ en förkylning eller bara GE IFRÅN sig den och i så fall blir man av med den själv dåKjelle skrev:En får väl se till att vända sig ett halv varv?![]()
bra fråga mario. mycket bra frågaSupermoto skrev:Du som är läkare.... Funkar det åt båda hållen??? Kan man FÅ en förkylning eller bara GE IFRÅN sig den och i så fall blir man av med den själv då![]()
Kan ju vara JÄ-LIGT användbart när man är förkyld. Snacka om att göra två flugor på smällen (man får hoppas att ingen annan blir det...)
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |