Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto skrev:
Fick en diabolisk plan nu.... Mouhahahahaaaaa (mitt evil plan laugh)

Tror du man kan låna den fina motarden *suck* en helg i andra halvan av Februari??? Jag kan köpa ut en Björnebrygd 7.5% åt dig om du vill :D

Vad ska du göra med den :fyllisar
Det skulle behövas bytas kolv/stift osv
Den gick som en påse nötter...
Men jag är nog gärna med och åker om du ska göra nått rolit :yoparty

Fresten får jag ju handla själv då :p

NoicE skrev:
Vad ska du göra med den :fyllisar
Det skulle behövas bytas kolv/stift osv
Den gick som en påse nötter...
Men jag är nog gärna med och åker om du ska göra nått rolit :yoparty

Fresten får jag ju handla själv då :p
Brukar köra en skojtävling med roliga fordon varje år och det vore fint att komma med den raketen och utklassa de andra. Jag kan nog inte lägga nåra summor på den men lite spons till t.ex en kolv kanske kan funka. Fixar såklart det som går sönder. Måste tyvärr köra själv. Det är ett gammalt kompisgäng som tävlar...

Supermoto skrev:
Brukar köra en skojtävling med roliga fordon varje år och det vore fint att komma med den raketen och utklassa de andra. Jag kan nog inte lägga nåra summor på den men lite spons till t.ex en kolv kanske kan funka. Fixar såklart det som går sönder. Måste tyvärr köra själv. Det är ett gammalt kompisgäng som tävlar...
ja herre jävlar

Vad muskelbyggare anser om motorcyklar:

"Min farfar har armar på 48cm och han har aldrig rört en vikt vad jag vet. Armar får man av att åka motorcykel med skägget flaxande efter sig "
Saxat härifrån:Muskelforumet

Smarta och trevliga killar det där :D :tummenupp

ja ha då börjar man jobba om två timmar.. kul jul ägg i påsk.. men snart är det helg igen och fan vad skönt det ska bli :tummenupp

Apropå HD och hur folk bygger om dom så "hur man än borstar en gris så är det alltid en gris" tror jag det var nån vis man som sa en gång. :rolleyes:

blom skrev:
De disskuterade hur man får så grova och muskliga armar som möjligt och någon ansåg att det får man av att åka motorcykel.
Vilket måste innebära att de tycker det är skittufft och bra att åka hoj :tummenupp

Nu ligger det lite lugnt i den här tråden så vi har något kvar att spurta på till 200 sidor lagom till nästa årsskifte. :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti