Nu suger det lite i köptarmen
http://www2.blocket.se/view/1952586.htm?l=0&c=1&city=0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stefan skrev:Det är inte en ny -03 jag köpt utan en bättre begagnad (ca300mil)
Akrapovich-slipon o grejer
rainman skrev:Nu suger det lite i köptarmen
Supermoto skrev:1. Har Stefan vunnit på lotto? Inte troligt.... Förklara tack... NY ErrEtta verkar lite väl...
2. Lustgas är keeewlt. Undrar hur det skulle gå med NOS i en stånka![]()
3. Även om jag tycker massor om Mattias SV tror jag inte den har en chans mot Stefans gamla kisse... Borde aldrig ha hänt.
4. Skinnställ, nytt? Vad för någe? (Jag har fått nya fina skrap på mitt nya redan, mitt i vintern. Vem kunde tro det, hehe)
5. Ölmage? På Erik? Skitsnack!! Har hört att killen bara dricke Smirnoff Ice och Breeze. Precis som alla andra tjejer
6. Om man kan sälja ölmagar på Blocket... Kan man då även köpa kondition och muskler där![]()
erik skrev:Passa dig gubbjävel, skinnstället har tillhört Fredde Watz innan Calle köpte det. Bara det faktum att mitt skinnställ suttit på en svensk mästare gör mig oslagbar.![]()
Mattias650 skrev:Så farten sitter i skinnstället alltså?
Trodde det satt i dekalerna eller i den svarta färgen!
För svart är snabbast.
erik skrev:du har väl aldrig lyckats visa oss andra att svart är snabbt va???
Mattias650 skrev:Joho då! Vad jag kommer ihåg är att jag fick stanna hela tiden förra sommaren och vänta in er andra slöhögar.
Det är så jag kommer ihåg det iallafall...
Men nu i sommar ska jag ta det lite lugnare så ni kan få åka före.![]()
erik skrev:du har väl aldrig lyckats visa oss andra att svart är snabbt va???
Lövis skrev:Jag minns oxå att du fick vänta på oss....
Men det var ju för att du hade missat våran timmeslånga fikarast![]()
det stämmer bra det ni är 14år.... i huvetNoicE skrev:Jag trodde också det var en 04 först
Fast iof är ju jag och mario 14 bådatvå...
Blompa, när åker vi till sthlm?
vi åker på torsdag och kommer hem måndag kväll eller möjligtvis tisdag morgonNoicE skrev:Jag trodde också det var en 04 först
Fast iof är ju jag och mario 14 bådatvå...
Blompa, när åker vi till sthlm?
såg att ett av abes ställ var till salu för 30 lök... köper man det så är ju watzen rena amatören.. erik du förstår vad fort det ska gå dåerik skrev:Passa dig gubbjävel, skinnstället har tillhört Fredde Watz innan Calle köpte det. Bara det faktum att mitt skinnställ suttit på en svensk mästare gör mig oslagbar.![]()
eller så åker man på lördagen och kommer hem på söndagen... vart fan bor tiken som du ska slagga hos då? vi lär ju inte köra bakfulla och leta i sthlm på söndagen efter digblom skrev:vi åker på torsdag och kommer hem måndag kväll eller möjligtvis tisdag morgon
det är bra mattiasMattias650 skrev:Joho då! Vad jag kommer ihåg är att jag fick stanna hela tiden förra sommaren och vänta in er andra slöhögar.
Det är så jag kommer ihåg det iallafall...
Men nu i sommar ska jag ta det lite lugnare så ni kan få åka före.![]()
kan bara hålla med erik... och det finns ju hur många som hellst där uterainman skrev:Nu suger det lite i köptarmen
blom skrev:eller så åker man på lördagen och kommer hem på söndagen... vart fan bor tiken som du ska slagga hos då? vi lär ju inte köra bakfulla och leta i sthlm på söndagen efter dig![]()
förslagsvis så tar stefan och jag upp dig på morgonen vid 08,00 tidenNoicE skrev:Vart ska jag infinna mig på lördagen?
Risken finns att jag hamnar nån annanstans...
Jag tar med mig hink och ett par bira ivf![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |