Mattias650
Örebroare
Hallå.... www.raggarbil.nu eller??? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NEJ jag tycker att dom är skogstokfula... jag ska väl även kunna köra snabbt med bilen på G-åsenNoicE skrev:glidapåstanmedtaketnereochkollapågrejorbil då är ju en -73 perfekt![]()
det regnstepparn och noice snackar om är raggar bilar det jag snackar om ärMattias650 skrev:Hallå.... www.raggarbil.nu eller???![]()
blom skrev:ska jag ha en sådan?
tillskilnad mot din 3cyl villa panna så är väl en v-8a en dröm.. men på en hoj NÄÄÄ. någe slöare får man leta efter...Tengil skrev:Faktum är att Barbie kör en likadan fast rosa... klart du ska ha en sån.
Enda problemet som jag ser det är att du inte gillar V-motorer.
Faast... du kanske satte dig ner och tänkte om senaste gången du var och kissade!![]()
så det är mycket pulver i en 924 ok vad bra då vet jag...NoicE skrev:Corvette är ju ingen sportbil nånstans vad jag vet, ska du ha en snabb bil så köp dig en porsche
Mkt pulver, sjuk väghållning och världens bästa bromsar inget amerikanskt junk![]()
ahaTengil skrev:Apropå mopperace och annat tjafs...
http://www.pocketbikeplanet.com
det blir ju att köpa en sådan snart tillTengil skrev:Apropå mopperace och annat tjafs...
http://www.pocketbikeplanet.com
blom skrev:så det är mycket pulver i en 924 ok vad bra då vet jag...
menar du på allvar att du tror att det inte är någe pulver i en vette att du att att att att![]()
![]()
NoicE skrev:dom har bara gjort 2 modeller, 911 och 911 turbo![]()
blom skrev:fick nöjet att låna en 928a i en vecka typ.. ja det snackade vi ju om noice på kjelles fest.. gillar inte svansmotorer.. men den är fin din farbrors bil![]()
ja så kan man nästan säga.. fast jag vill ju iofs ha en busa oxå.. 928 går ju inte så in i hellllllvvette fort så man kan säga att det är en busa men nästan ialfNoicE skrev:jajust ja
Men 928 faller ju in i samma kategori som vette, men det är en fet kärra det med![]()
men 911 är ju R1 och 928 är hayabusa
ja gör det och ta god tid på dig så det blir braTengil skrev:Då sticker jag till Tokholm och styr upp saker och ting ett par dar då.![]()
![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna