gör så gott jag kan, håller på och städar, måste ju vara fint när det nya året kommer och hälsar på !blom skrev:nä hä skit i det då

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gör så gott jag kan, håller på och städar, måste ju vara fint när det nya året kommer och hälsar på !blom skrev:nä hä skit i det då
blom skrev:blompa till noica blompa till noica kom... hur var och när ska du inta festen i sthlm? och med vilka rövslickare ska du dit har du tänkt dig?
ja men varför frågar du inte då slyngel.. klart som fan att du ska åka med oss... men jag fattar inte varför du inte frågat?NoicE skrev:Ja om jag får åka mer er så gör jag gärna det, annars tar jag väll bussen![]()
blom skrev:ja men varför frågar du inte då slyngel.. klart som fan att du ska åka med oss... men jag fattar inte varför du inte frågat?![]()
rainy har du inte en tjej till det eller![]()
blom skrev:ja men varför frågar du inte då slyngel.. klart som fan att du ska åka med oss... men jag fattar inte varför du inte frågat?![]()
leta? vad fan menar du pojkNoicE skrev:För att jag inte vetat om jag skulle med eller ej![]()
Vet ju inte det fortfarande men jag betalar och anmäler mig så får vi se
Det blir en hård helg ivf, ska försöka ta mig hem på fredagen så ni slipper leta då![]()
jag fick en 37a bränvin ovh 7öl opch en liter vin... hur fan ska det här gå????? jag får väl gå till macken och fylla på med folkisarblom skrev:jaha då går jag in för att bli full ikväll då![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blom skrev:jag fick en 37a bränvin ovh 7öl opch en liter vin... hur fan ska det här gå????? jag får väl gå till macken och fylla på med folkisar![]()
blom skrev:det här är ju samma respons som att sätta sig på en sur blade![]()
rainman skrev:En sur Blade ja, men en Fire Blade, det är en helt annan sak![]()
Jag har gäster, svårt att komma ifrån, men jag ska göra så gott jag kan!!!
den enda firebladen som går skapligt är 954anrainman skrev:En sur Blade ja, men en Fire Blade, det är en helt annan sak![]()
Jag har gäster, svårt att komma ifrån, men jag ska göra så gott jag kan!!!
stark ölblom skrev:den enda firebladen som går skapligt är 954an
Tengil skrev:Gäster smäster... Jag dricker förövrigt inte bara folköl utan även den eminenta glögg Jill fick i julklapp av dig Rainy...![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |