Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Har ni hört talas om att örebro polisen har fått två st Honda CBR - hojar?? antagligen bara jag som är lite sent ute. Kompisen hade sett dem på Seed, skulle vilja veta om det stämmer.

Har också hört men ingen berkäftat...

Men jag har sett en hayabusa :skrämd inne på polisgården flera gånger...
Det är lite skrämmande...

Jobba lite istället, det ska jag göra ;)

NoicE skrev:
Har också hört men ingen berkäftat...

Men jag har sett en hayabusa :skrämd inne på polisgården flera gånger...
Det är lite skrämmande...

Jobba lite istället, det ska jag göra ;)
En kompis till mig gjorde sin praktik hos polisen i Örebro innan hon flyttade till Nkpg och körde Busa flera gånger. Det kan faktiskt tänkas att även poliser kör skoj (nåja...) hojar privat.

Vad var storyn med CBRerna då? Var de polismålade (not likely) eller hade de hastighetsmätningsutrustning och radio och sånt eller vad får oss att tro att de kommer användas för att sätta dit oss???

PS: Händelse-Erik = MOHAAHAAHAHAAAA. Dålig kyckling. IGEN!!!

akora skrev:
Har ni hört talas om att örebro polisen har fått två st Honda CBR - hojar?? antagligen bara jag som är lite sent ute. Kompisen hade sett dem på Seed, skulle vilja veta om det stämmer.

Vi snor dom och bygger fighters av och lägger en dubbelburn utanför snuthuset innan vi drar hela drottningatan bort till Mc Donalds och köper ett happy meal! :banana

så då var bilen fixad oxå.. satan i gatan vad jag är kreativ... men nu ska jag nog ta mig en liten lur tror jag.. en man i min unga ålder kan behöva det ibland :)

Supermoto skrev:

Akora skrev att han haft en händelserik dag, men jag läste händelse-erik :D

Erik kanske ska börja kallas för händelse-erik eftersom han har så många händer?

eller att det händer så mkt :va

ja... har såååå tråkigt på jobbet :hej

Supermoto skrev:
En kompis till mig gjorde sin praktik hos polisen i Örebro innan hon flyttade till Nkpg och körde Busa flera gånger. Det kan faktiskt tänkas att även poliser kör skoj (nåja...) hojar privat.

Vad var storyn med CBRerna då? Var de polismålade (not likely) eller hade de hastighetsmätningsutrustning och radio och sånt eller vad får oss att tro att de kommer användas för att sätta dit oss???

Dem som han talade om var polislackade fast utan massa väskor..

Tengil skrev:
Vi snor dom och bygger fighters av och lägger en dubbelburn utanför snuthuset innan vi drar hela drottningatan bort till Mc Donalds och köper ett happy meal! :banana

Låter lyssande :kocko

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...