blom skrev:som jag sa för några inlägg sedan så blev jag bjuden till gävla på lucia fest i morgon så jag kanske åker dit en runda
kanske ja

Sen såg jag itne att det var till Gäfle, kan du inte älda bocken då!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:som jag sa för några inlägg sedan så blev jag bjuden till gävla på lucia fest i morgon så jag kanske åker dit en runda
nej det kan jag inte.. för det kostar 100000 i böter och några års fängelse.. så det låter jag akora göraNoicE skrev:kanske ja
Sen såg jag itne att det var till Gäfle, kan du inte älda bocken då!![]()
blom skrev:nej det kan jag inte.. för det kostar 100000 i böter och några års fängelse.. så det låter jag akora göra![]()
så skulle man kunna säga bara han springer så han inte blir en neger pojkNoicE skrev:det blir ÄLDprovet![]()
blom skrev:för då får han nog aldrig mer någon tjej
jag har oxå funderat på det där med en brinnande pil typ.. men det är ju kameror och vakter där mm och bock fan står ju i en rondell... blir svårt. vart ska ni förfesta då ?NoicE skrev:Ja vi går väll ut antar jag...
jag tror att jag bestämt mig.. jag åker nog till gävle i morgonblom skrev:jag har oxå funderat på det där med en brinnande pil typ.. men det är ju kameror och vakter där mm och bock fan står ju i en rondell... blir svårt. vart ska ni förfesta då ?
blom skrev:jag har oxå funderat på det där med en brinnande pil typ.. men det är ju kameror och vakter där mm och bock fan står ju i en rondell... blir svårt. vart ska ni förfesta då ?
jag tycker att vi har lite små mysigt du och jag noice.. finns inga bra vägar där ifrån en går över en bro och en går raktr upp på en affärs gata typ.. det är en knepig rondell med bara tre utfarter om jag inte mins fel.NoicE skrev:Står den i en rondell... hmm... man får alltså göra det under vaktbyte...
Sen två bilar... dra åt olika håll...
Hmm, bra flyktväg måste man ju ha också![]()
Vi sitter väll hemma hos mig först antar jag![]()
vart ska ni gå på krogen då? ska du inte med på onsdag det är kga och jag som ska för mysa lite här och kolla på hojfilmer från usa. jag har hittat dom nublom skrev:jag tycker att vi har lite små mysigt du och jag noice.. finns inga bra vägar där ifrån en går över en bro och en går raktr upp på en affärs gata typ.. det är en knepig rondell med bara tre utfarter om jag inte mins fel.
blom skrev:jag tycker att vi har lite små mysigt du och jag noice.. finns inga bra vägar där ifrån en går över en bro och en går raktr upp på en affärs gata typ.. det är en knepig rondell med bara tre utfarter om jag inte mins fel.
ja visst fan.. men det går ju att lösa med en haubits.. då kan man ju stå på anndra sidan stan och dra av en salva.NoicE skrev:Ja det är ju kanonjurgen här
Även fast vi inte rimmar...
hmm, dom har lagt det så att den inte ska brinna alltså?
blom skrev:vart ska ni gå på krogen då? ska du inte med på onsdag det är kga och jag som ska för mysa lite här och kolla på hojfilmer från usa. jag har hittat dom nu![]()
ja men du borde nog dricka mer i mängd tycker jag.. köp ialf en 10-12 burk och förfesta påNoicE skrev:![]()
Jag vet inte vart vi går, pastabaren kanske
eller dricker oss klapp på strömpis under happy hour
Jag ska ju sluta dricka så mkt, en gång i veckan får räcka![]()
blom skrev:ja men du borde nog dricka mer i mängd tycker jag.. köp ialf en 10-12 burk och förfesta på
ja men 14 bira är ju bra.. det finns ju fan 5 liters burkar nu för tidenNoicE skrev:man kan dricka totalt 14 bira i veckan utan att det är farligt för kroppen
Det tar ju tid o dricka 10 öl, men du börjar ju vid 16 så...
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |