Hojåka i Örebrotrakten - the original!

PBR har fått mail:

----------------------------------------------------------
Hej!
Vill bara informera om att mässbussarna till MC-mässan Älvsjö
går fredagen den 23 januari

Kumla 06.30, Örebro Eurostop 07.00, Arboga 07.30
mer info: www.nerikesbikers.com

Janne
----------------------------------------------------------
 
Om Blompa och Sugermojo kör 1,18 så ska banne mig jag köra 1,25... UTAN tidsförbättrande räjsbakdel :fakta

(Räjsbak gör enligt uppgift ca 5sek vilket tar mig ner till en helt ok tid för en gatåkare) :rolleyes: :D
 
Last edited:
jag säger som så att 1,18- 1,19 ska jag klara annar så äter jag upp gaffas kallsingar..


kanske inte men nästan ialf
 
Kyckling skrev:
Men om han bara ollar den lite lätt då? :hihi

Ollning är ju lite av en smygare, den som gjort det vet om att det är gjort, men det syns inte! alltså är det förnedrande utan att ägaren av föremålet vet om det... :banana

medans om nån lägger en sats på nåt så syns det ganska väl och är mer äckligt än förnedrande.. :3freak
 
Kan vi inte vända på det hela istället?
Om Blompa INTE fixar 1,18-1,19 så lägger Stefan en sats på den...
Snacka om motivationshöjjare. :D
 
Tyvärr Mattias, det funkar inte på dig... Du dricker inte en pint om dagen som det står utan 7st på lördagen...
 
erik skrev:
Tyvärr Mattias, det funkar inte på dig... Du dricker inte en pint om dagen som det står utan 7st på lördagen...

Men jag tror jag har en lösning på det problemet.
Jag dricker ju bara en öl åt gången... då borde det funka om jag dricker 7 efter varandra. Det blir ju som om jag dricker en om dagen fast komprimerat...
Jo så är det nog. :rolleyes:
 
Våran gästbok

Kolla länken i gästboken, hur har dom hittat oss? :Bugar
 

Bifogat

  • tyska.jpg
    tyska.jpg
    35.5 KB · Visningar: 49
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top