Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Mario

Som våran President skrev så är mitt jobb justnu att haffa Zig....
Går som Butikkontrollant,men det visste ju du mario,sprang ju på dig på systemet och pratade om det fär ett bratag sedan.
Men det nya jobbet skall jag sitta i Sec. Larmcentral som operatör.dvs ta emot larm och skicka folk till platserna.

Mattias
Jo du det är verkligen på tiden,man saknar ju "stollarna" i PBR en del ,så nu J**** blir det som förut igen:D
 
Lövis skrev:
Mario

Som våran President skrev så är mitt jobb justnu att haffa Zig....
Går som Butikkontrollant,men det visste ju du mario,sprang ju på dig på systemet och pratade om det fär ett bratag sedan.
Men det nya jobbet skall jag sitta i Sec. Larmcentral som operatör.dvs ta emot larm och skicka folk till platserna.

Mattias
Jo du det är verkligen på tiden,man saknar ju "stollarna" i PBR en del ,så nu J**** blir det som förut igen:D
Som sagt i annan tråd... Det jag inte minns har aldrig hänt om det inte finns bevis för det. Och skulle bevis finnas är de säkert fabricerade :p
 
Var precis ute och drog en vända med hojen... :banana
Lite kallt men ack så trevligt. Lite av höstdepressionen försvann.

Tur man har helårsförsäkring! :D
 
:gråta
Nu är jag sådär dålig så jag knappt står ut med mig själv.....
Ställde precis av hojjen och går in här för att trösta mig lite.
Det första jag ser är inlägg om höstturer. :finger :gråta


KÖPES: Nästan vad som helst med två hjul och motor som kostar max 5000:- och funkar att busa med i vinter :fakta
 
i morgon ska vi ut och lufta r1orna en vända.. det ska bli dåligt väder men det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder :)


snart blir det motard :) :) :)
 
Mattias650 skrev:
Var precis ute och drog en vända med hojen... :banana
Lite kallt men ack så trevligt. Lite av höstdepressionen försvann.

Tur man har helårsförsäkring! :D

Tur att du har veteranförsäkring på dig och touringförsäkring på hojen. För om du varit ung och åkt sporthoj hade du aldrig haft råd att ha den påställd året runt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top