Hojåka i Örebrotrakten - the original!

schrunken skrev:
Tack för åkturen krabbar :tummenupp

Känns tyvärr som det börjar lida mot slutet av säsongen :gråta

Yeap schysst tur...kort men snabb :D

Och vaddå säsongen slut...har ju knappt börjat, tjacka spikdäck och åk hela vintern, eller häng på till askersund nu på söndag och gääääsa järnet på en stoooor stubbåker med grabbarna husa. :whip

phastasphuk skrev:
Yeap schysst tur...kort men snabb :D

Och vaddå säsongen slut...har ju knappt börjat, tjacka spikdäck och åk hela vintern, eller häng på till askersund nu på söndag och gääääsa järnet på en stoooor stubbåker med grabbarna husa. :whip

Ähmm, jag har gått i dom tankarna, probläämet är att en kille är otroligt intresserad av min dyngsprättare och pengar sitter aldrig fel, hoppas han inte vill köpa den :p

schrunken skrev:
Ähmm, jag har gått i dom tankarna, probläämet är att en kille är otroligt intresserad av min dyngsprättare och pengar sitter aldrig fel, hoppas han inte vill köpa den :p

Men ska han köpa den nu innan söndag?!
Pengar är bra att ha, motorcyklar bättre....

erik skrev:
Du behöver inte vara rädd Stefan, det är inte farligt med mörker.

Mörkret i sig är väll inte så farligt men alla älgar o igelkottar som gömmer sig i det kan ställa till de.
O så vågar jag inte riskera att möta en sån där psykopat som hoppade på oss utanför Laxå i söndags.
Gubben var ju helvild :6surkart

Stefan skrev:
Mörkret i sig är väll inte så farligt men alla älgar o igelkottar som gömmer sig i det kan ställa till de.
O så vågar jag inte riskera att möta en sån där psykopat som hoppade på oss utanför Laxå i söndags.
Gubben var ju helvild :6surkart
Det bästa var ändå när han vräkte ur sej: -"Är det för att ni har så jävla små pittar som ni kör som sådana ligister!! :mad: För att ni måste hävda er på detta sättet....?!! :mad: :mad: :mad:
Det blev om möjligt ännu tystare och en känsla av förlägenhet spred sej.... :D :D Kontentan är väl, ju mindre pitt destå snabbare på hojen? Tilläggas bör väl att gubben hade minsann kört hoj sen han var grabb, och han hade aldrig sett någon köra så jävligt! Han själv åkte på en långsam HD (stor k*k?).

Som kuriosa kan ju nämnas att den som var snabbast av oss var 1.Stefan 2.Gustav 3. Erik 4.Aero 5.Kyckling och sist men inte MINST Schrunken :D :D

blom skrev:
fan erik du skulle ju ha stannat ju.. det är ju kul med farbröder

misstänkte vad som var på g, var inte speciellt intresserad av att lyssna på en utskällning/moralpredikan...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra