blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
mycket mycket bättreMattias650 skrev:2049398Men jag hade TVn bakom ryggen så jag kollade inte på någon sport.
Satt å glodde in i ett akvarium istället...![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mycket mycket bättreMattias650 skrev:2049398Men jag hade TVn bakom ryggen så jag kollade inte på någon sport.
Satt å glodde in i ett akvarium istället...![]()
![]()

ja visst fan den är ju nucrashtestdummy skrev:2050942Idag är det ännu en ny (vinter)dag med nya möjligheter. Stockholms bilsalong here i come.![]()

Kyckling skrev:2057538Erkki brukar ju prata om hur taskigt väder det var på hans licenskurs...
... Det här var fan värre...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=111924&page=2&pp=20

blom skrev:2058261ja jävlar erik då var det inte varmt![]()
lite svårt att köra om snön ligger.. sen gör ju faktiskt regnet så att man blir dyngsur.. vilket inte snön kanske gör så jag säger att vårat helllllvete var mycket värreerik skrev:20585231-2 plusgrader och regn är inte kul, snarlik temperatur men snö är värre...
Dockan är ju bilmek från början...Kyckling skrev:2059807Nån som känner nån duktig bilmek? Har fått ett schnüggt missljud i motorn vid vissa varvtal.
Låter ungefär som en Ducati med indragen koppling.![]()

Kyckling skrev:2059807Nån som känner nån duktig bilmek? Har fått ett schnüggt missljud i motorn vid vissa varvtal.
Låter ungefär som en Ducati med indragen koppling.![]()
hörde att du med var det..newstead skrev:2060329Dockan är ju bilmek från början...![]()

Supermoto skrev:2060896Tjohooo![]()
Åsa klarade just körkortet (B)
Nu ska här drickas sprit och bli körd runt på stan, HAHA
Är hon bara 18 år?Supermoto skrev:2060896Tjohooo![]()
Åsa klarade just körkortet (B)
Nu ska här drickas sprit och bli körd runt på stan, HAHA
Vad sägs om 124 varv på stortorget med en jävla massa folköl??Tengil skrev:2061056Ring mig så kan vi dricka sprit tillsammans i baksätet!![]()
![]()
Grattis Åsa!
Man talar inte om en dams ålder, vettucrashtestdummy skrev:2061066Är hon bara 18 år?![]()
![]()
då kan hon vara fyllechaffis i sommar. synd att du sålt cabben. (tur att jag har min kvar)

|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |