Det är ju t.o.m nån vi vet vem det är om du ollar eniro.Stefan skrev:Får jag verkligen hoppas, det är ju ett Hallsberg/Pålsboda nr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju t.o.m nån vi vet vem det är om du ollar eniro.Stefan skrev:Får jag verkligen hoppas, det är ju ett Hallsberg/Pålsboda nr.
Kyckling skrev:Det är ju t.o.m nån vi vet vem det är om du ollar eniro.![]()

jag vet icke vem det ärKyckling skrev:Det är ju t.o.m nån vi vet vem det är om du ollar eniro.![]()
tydligen en heldel.. eller folk begär ialf dom priserna för hojarna:crashtestdummy skrev:Vem betalar 80´000 för en 02ans gixxer???
![]()

crashtestdummy skrev:ja både bana och väg. men jag kommer försöka köra mycket mer bana än väg.
blom skrev:fan vi verkar inte bli många gatåkare kvar.. men vi får vara starka![]()
lutar väl åt det.. eller skaffar du en 1000cc med kåpor så är DU en i gängeterik skrev:Licens eller gatkörningar?
Skaffa en Yz450 motard och du är en i gänget![]()
blom skrev:lutar väl åt det.. eller skaffar du en 1000cc med kåpor så är DU en i gänget![]()
klart det dugererik skrev:Jag har ju en 600 med kåpor, duger inte det?![]()
Fast det blir nog en "crossgrej" till istället, dock inte före sommaren. Jag måste ju få lufta hondan lite på åsen först.
blom skrev:hur är det tänkt att du ska köra med crossen när den köps?... kan ju vara intressant då jag oxå kommer köpa en![]()
skulle nog vilja säga att det är liveterik skrev:Otäckt med alla hopp....

Licens. Har även lite lösa planer på ERFerik skrev:Licens eller gatkörningar?
crashtestdummy skrev:Det verkar som att det är sant som en kompis en gång sa. "om man blandar 2 fula färger så får man en fin"![]()
![]()

ja det går säkert att ordna. hur många bör man vara i ett Team?Supermoto skrev:COOL
Får jag vara med?
2 eller 3 förare. sen skadar det väl inte om det är nån som vill tanka och så oxåcrashtestdummy skrev:ja det går säkert att ordna. hur många bör man vara i ett Team?
är det 3 eller 4?
jag vill oxå vara fullsketen med pengar så jag kan göra så roliga sakercrashtestdummy skrev:Licens. Har även lite lösa planer på ERF![]()
Jag kommer inte sluta köra väg.
det stavas S P O N S O R E R.blom skrev:jag vill oxå vara fullsketen med pengar så jag kan göra så roliga saker![]()

|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |