Stefan
Ny medlem
Nu, gott folk, kommer en ny natt med nya möjligheter. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jävlar vad underbartStefan skrev:Nu, gott folk, kommer en ny natt med nya möjligheter.
 ... men har inte du bytt jobb? skulle du inte slippa nätter? eller nä du skulle börja vid 20 rycket var det väl kanske
... men har inte du bytt jobb? skulle du inte slippa nätter? eller nä du skulle börja vid 20 rycket var det väl kanskeMattias650 skrev:Först Brasilien och sen till Chile tror jag det var denna gång. Jättetråkigt...

passa på och leva kungligt nu.. god mat och mycket spritTengil skrev:Jupp! Nu är jag i en lite håla som heter Crixas.
Var nere i Gruvan förut. Runt 45grader och och 100% fuktighet!
Svättades som en gris!
Nu är det fint dock!
Fick just reda på att jag ska spendera helgen skärmflygandes och liggandes på stranden i Chile nära Santiago. Inte dummt

TERMINATOR skrev:

blom skrev:... eller jobbar för omväxlings skull

låter bra detMattias650 skrev:Har tyvärr varit tvungen att jobba en stund men nu är jag här igen...
 vad gör du för trevlig hemsida nu då mattias
  vad gör du för trevlig hemsida nu då mattias  ... skicka gärna lite länkar så man får se vad du har åstakommit i ditt liv
... skicka gärna lite länkar så man får se vad du har åstakommit i ditt liv 
blom skrev:låter bra detvad gör du för trevlig hemsida nu då mattias
... skicka gärna lite länkar så man får se vad du har åstakommit i ditt liv

ja det skulle vara trevligt att få seMattias650 skrev:Var ett tag sen jag gjorde någon helt ny hemsida nu. Har ju varit hemma i ett halvår. Men jag har 2 nya på G nu. Får väl lägga upp nån länk när det blir klart.

Gubbsjuka is da shiiit!blom skrev:livet det börjar vid 30.. men tjejen hon ska va 22.. gubbsjuk det kan du ha rätt i

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |