Hojåka i Örebrotrakten - the original!

så där 15 min från tv till datorn, ni som varit här vet att det är ca 10 m + en trappjävel som jag fick krypa upp för.

när vi kom till akuten tog dom mej nästan direkt för sjuksyster trodde oxå att jag brytit något i foten

Jag har inte brutit något i foten, dom tog ca 15 bilder och som tur är är allt helt. det som har blivit skadat är ledbandet under fotknölen på vänster sida + ett ledband på framsidan av vristen, dom är rejält ut dragna, foten är rejält svullen och jag har jävligt ont och det är omöjligt att stödja på den.

så in får jättegärna komma hit och fika på kvällarna för jag har skittråkigt

troligen kommer jag inte kunna köra på några veckor men sen så blir det fart igen

// term

Last edited:
Skönt att höra att inget är brutet. :tummenupp
Vilken fot är det? Kanske går att köra med slalompjäxa på den foten, då lär det inte röra sig så mycket. :) :rolleyes:

Kyckling skrev:
Skönt att höra att inget är brutet. :tummenupp
Vilken fot är det? Kanske går att köra med slalompjäxa på den foten, då lär det inte röra sig så mycket. :) :rolleyes:

Man ska INTE köra hoj på vintern. För då finns det IS på backen. Vilket skulle bevisas. Fråga Termo! :fakta :D

Kjelle skrev:
Man ska INTE köra hoj på vintern. För då finns det IS på backen. Vilket skulle bevisas. Fråga Termo! :fakta :D

Jag vet... Halkade också på en isfläck men det gick bra (båda gångerna)

Kjelle skrev:
Följ med ut på sjön nån gång så kommer du garanterat på andra tankar... :fakta :tummenupp

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad