Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Så där... idag är årets mörkaste dygn och i morgon vänder det, såååå med andra ord snart säsong igen, håll ut :tummenupp :tummenupp

Kjelle skrev:
Apropå ingenting, såg ni härom dagen i NA att Världens Mest Serviceinriktade Butik :arsele SPEED gått i konkurs? Det var utförsäljning av butiken som konkursbo, för den som är intresserad.

Kom igen nu grabbar, ni som är/skall bli arbetslösa! Det är ju världens upplägg! :tummenupp :7peta

hade man pengarna så vore det intressant, men nu har man inte det :(

TERMINATOR skrev:
hade man pengarna så vore det intressant, men nu har man inte det :(

Köper någon allt i syfte att driva vidare en butik går nog den personen till banken oavsett hur det privata kontot ser ut. Kom igen nu termo, lägg ett bud.

Om någon undrar var blom tagit vägen så kan jag meddela att jag lagt beslag på hans dator, något gick snett när han "skulle ladda ner en skärmsläckare". Sämre ursäkt för porrsurfning får man leta efter... :D

Tyvärr funkar inte internet på den datorn så jag kan inte använda den och skriva dumma inlägg i hans namn. :D

588,8 på pingvinklubbningen. Ska se om om det går att komma över 600...

Nu tar det sig, fick en riktig dunderträff som gav 593,5p :banana

593, nu blir det stabila höga poäng hela tiden.

Edit: Störande att det inte blir nya inlägg... Ovan är tre separata inlägg.

erik skrev:
Köper någon allt i syfte att driva vidare en butik går nog den personen till banken oavsett hur det privata kontot ser ut. Kom igen nu termo, lägg ett bud.

Om någon undrar var blom tagit vägen så kan jag meddela att jag lagt beslag på hans dator, något gick snett när han "skulle ladda ner en skärmsläckare". Sämre ursäkt för porrsurfning får man leta efter... :D

Tyvärr funkar inte internet på den datorn så jag kan inte använda den och skriva dumma inlägg i hans namn. :D

Provat radera filen hardcoreteenagebondagejapanfetischsex.sys? :rofl

Kom att tänka på när Blompa gjorde en "Officechair-nohander-backsving into throphycabinet-no pants-twist and shout into faceplant-craschlander". :tummenupp :D

Har nog aldrig sett en fest dö så panikartat som när han sen reste sig efter crashlandningen, drog ner brallorna och började skrika. :skrämd

Lägenheten var tömd på folk inom loppet av 2 minuter. :D

Kyckling skrev:
Kom att tänka på när Blompa gjorde en "Officechair-nohander-backsving into throphycabinet-no pants-twist and shout into faceplant-craschlander". :tummenupp :D

Har nog aldrig sett en fest dö så panikartat som när han sen reste sig efter crashlandningen, drog ner brallorna och började skrika. :skrämd

Lägenheten var tömd på folk inom loppet av 2 minuter. :D

Det var såattsäga annorlunda...

Igår var det julfest med jobbet. En kille satt i fyllecellen (inte jag). :hihi

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...