blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
en sån härlig dag man blir jätte glad babaBABABA 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag vet inte det jag. Började rätt kass men sen har det gått stabilt...blom skrev:en sån härlig dag man blir jätte glad babaBABABA![]()

min dag började skitbra, sen kom jag på att det var måndag och man skulle jobba,Kyckling skrev:Jag vet inte det jag. Började rätt kass men sen har det gått stabilt...![]()
Får se framåt kvällen hur det blev.![]()

min dag började oxå mycket bra, sen kom jag på att det var måndag och att jag fortfarande är lika arbetslös...crashtestdummy skrev:min dag började skitbra, sen kom jag på att det var måndag och man skulle jobba,![]()

hur länge har du varit arbetslös?Mr Vader skrev:min dag började oxå mycket bra, sen kom jag på att det var måndag och att jag fortfarande är lika arbetslös...![]()
![]()

sedan 22/8... känns som en evighet...TERMINATOR skrev:hur länge har du varit arbetslös?
Mr Vader skrev:sedan 22/8... känns som en evighet...
tackars liten.Vi kan byta... Men jag vill ha 30kkr mellan.blom skrev:jag letar och letar men hittar ingen hoj.. eller jo men ingen som vill byta![]()
får jag fundera på det ett tagKyckling skrev:Vi kan byta... Men jag vill ha 30kkr mellan.![]()
du anar inte...crashtestdummy skrev:tackars liten.

Mr Vader skrev:sedan 22/8... känns som en evighet...

men så jävla fräntTengil skrev:Detta kan vara det coolaste jag sett på länge!
http://www.bird-man.com/video/rocket_bird_inet.wmv
Finnar är galna!![]()

Får jag en hyffsat fin Gixxer 1000 och 30.000 kronor i näven så är jag beredd att byta.blom skrev:får jag fundera på det ett tag![]()
ärligt talat, vill du inte köra grus,motard mer?
köp remmen och byt den själv, då har du råd med Cindee Peters också.TERMINATOR skrev:2005-01-01 det suger fett nu, tur man jobbade mycket ordningsvakt i sommras, och man har det nu oxå så få man jobba lite i allafall, blir tokig snart, funderar på att öppna pizzeria dom verkar tjäna mycket pengar
-----------------------------------------------------------------
MIN JÄVLA FLÄKTREM HAR GÅTT AV![]()
![]()
Kostar 1000 spänn att byta den![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-----------------------------------------------------------------
Cyndee Peters till Örebro
NÖJE/ Publicerad: 2005-11-21 12:22
Cyndee Peters bjuder på gospel på konserten i Örebro, men det blir även en och annan adventssång.
BILD: PER KNUTSSON
SKA VI GÅ![]()
![]()
![]()
![]()
om du byter mot min så får du inte en hyffsat fin utan en JÄVLIGT fin..Kyckling skrev:Får jag en hyffsat fin Gixxer 1000 och 30.000 kronor i näven så är jag beredd att byta.![]()
Att jag sedan åker och byter in Gixxern och pengarna mot en nyare Husa dagen efter är ju en annan sak.![]()
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|