blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
det vet duKyckling skrev:Nja.. eh.. Men jag tänkte ha lite fest här istället, och kanske bjuda på nån otäck sprit istället för goda semlor![]()
Hoppas det duger som ersätting?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det vet duKyckling skrev:Nja.. eh.. Men jag tänkte ha lite fest här istället, och kanske bjuda på nån otäck sprit istället för goda semlor![]()
![]()
Kyckling skrev:Nja.. eh.. Men jag tänkte ha lite fest här istället, och kanske bjuda på nån otäck sprit istället för goda semlor![]()
![]()
Kyckling skrev:Nja.. eh.. Men jag tänkte ha lite fest här istället, och kanske bjuda på nån otäck sprit istället för goda semlor![]()
![]()
Eftersom dina och Åsas semlor var så goda så kan ni få god likör när de andra får något jätteäckligt brännvin...Mattias650 skrev:Blom och Tengil var snabba att haka på gratis sprit som JAG ska få för att JAG och Åsa bjöd på semlor...![]()
Kyckling skrev:Eftersom dina och Åsas semlor var så goda så kan ni få god likör när de andra får något jätteäckligt brännvin...
*Tänker.. Vad hette det nu igen... det där som var så äckligt så Blom spottade ut det och fick skölja munnen med vatten efteråt... Jo just det, Ratzenputzen... Det ska jag köpa*
Kyckling skrev:Eftersom dina och Åsas semlor var så goda så kan ni få god likör när de andra får något jätteäckligt brännvin...
*Tänker.. Vad hette det nu igen... det där som var så äckligt så Blom spottade ut det och fick skölja munnen med vatten efteråt... Jo just det, Ratzenputzen... Det ska jag köpa*
blom skrev:smakade fan.. lite mint om det typ.. och det höll 58%![]()
Allvarligt, vad går du på för droger egentligen?!blom skrev:ja tack själva för att jag fick köra skiten ur er![]()
deee är tunnnnga grejjjjor..Kyckling skrev:Allvarligt, vad går du på för droger egentligen?!![]()
![]()
blom skrev:ja tack själva för att jag fick köra skiten ur er![]()
Först yrar du om att jag har gift mig, sen tror du att du var med och åkte hoj när du inte var det.blom skrev:deee är tunnnnga grejjjjor..
kyckling vad menar du igentligen med det innlägget?![]()
tack för fikat i dag kyckling, men jag hinner tyvär inte att hjälpa dig med hojen idag som vi sa..Kyckling skrev:Först yrar du om att jag har gift mig, sen tror du att du var med och åkte hoj när du inte var det.
Är det så konstigt att man börjar undra då?![]()
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti