Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
ok :) kan berätta en rolig sak.. saab ställde inte upp med någon bil i spelet, vet inte om det var för att dom kanske skulle rasa :) volvo slängde med en, en s60 t5a.. förmodligen kommer jag aldrig att testa den :tungan
Faktafel :mattias

Volvo har TVÅ bilar med!!! En S60 som blumflum säger men även en 245GLT. Jag kör den alltid beige såklart. Inte metalic utan solid för den rätta unkna känslan. Det är en känsla utav guds nåde att bränna runt den på Nürburgring. Jag har ännu inte haft tålamod att köra ett helt varv med den, hehehe...

Supermoto skrev:
Faktafel :mattias

Volvo har TVÅ bilar med!!! En S60 som blumflum säger men även en 245GLT. Jag kör den alltid beige såklart. Inte metalic utan solid för den rätta unkna känslan. Det är en känsla utav guds nåde att bränna runt den på Nürburgring. Jag har ännu inte haft tålamod att köra ett helt varv med den, hehehe...
SKOJAR DU ELLER :confused:

blom skrev:
SKOJAR DU ELLER :confused:
Skojar aldrig om sånt här!!!

Vad menar du förresten? Att jag kör den i beige eller att jag inte orkat harva runt hela ringen med traktorn ? Eller nåt annat?

blom skrev:
ja man blir fan glad när värmen kommer :) frågan är bara om jag vågar ställa på hojen :brinnerup
njäää. tror det blir som vanligt, bakslag med snö o skit innan det blir helt bra väder, jag ställer på när magkåpan är klar eller 1:a maj

blom skrev:
aj då aj då.. går det sånt skit nu oxå :död
Ja det verkar som det eller också är det bara på jobbet... Vi var tre som fick gå hem igår och två som hade blivit sjuka i helgen... Drygt hälften av hela föetaget... :huvet :huvet
Hoppas att ni klarar er för det var inte kul igår... :zpy

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...