Ja? Hon var väl trevlig?!blom skrev:stefans tjej![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja? Hon var väl trevlig?!blom skrev:stefans tjej![]()
vi kan nog enas om att det blev en "wheelchair-backflip-withnopants-hellklicker-chairlander" :kockoTengil skrev:Jag har lunchat med Steffi och han var lite sliten... Har även hört om ett nytt trix nån uppfann i går.
"nobyxor-heelklicker-flowerpower-soffalander"
Grymmt!![]()

nääääSupermoto skrev:Skitfull i dag oxå alltså??![]()

Kjelle skrev:Som "grundare" av Örebro-tråden känner jag mig manad att starta upp den igen. Kommer fan inte ihåg vad jag skrev från början, men det var väl något i stil med:
Nyfiken äldre herre med god ekonomi söker andra välartade, trevliga och skötsamma gossar, med intresse för trafiksäkerhet och BMW:s klassiska boxermotorer, för lugn samåkning, kaffe med småkakor och körsång. Gärna kristen livssyn. Svar till Virago 535-biker.
Och plötsligt: Varde PBR!![]()

Shespider skrev:Du Kjelle...är det bara gossar du vill ha med.. eller får man bli med kanske?![]()

erik skrev:Här var det fullt ös...
Deagol skrev:Erh harkel får jag vara med o leka
erik skrev:Om du är riktigt snällDet finns många sätt att vara snäll på, ett av dom är att köpa min r6a så jag kan skaffa en motard.
![]()
Shespider skrev:Du Kjelle...är det bara gossar du vill ha med.. eller får man bli med kanske?![]()
på körningarna, se till att ändra på det. erik skrev:Det har varit dåligt medpå körningarna, se till att ändra på det.
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen