Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik skrev:
Många lackerare har alla färgkoder för mc på en färgkarta, bara att höra med någon som har en sådan...

Problemet kvarstår, aprilia sägs inte släppa färgkoderna, ska kolla med speed på måndag, passar på att slänga upp en Falco till med magkåpa :tummenupp
Finns det någon bra lackare i örebro??

Bifogat

• svartmed kåpa1.jpg
    svartmed kåpa1.jpg
    129.2 KB · Visningar: 36
  • svart med kåpa 2.jpg
    svart med kåpa 2.jpg
    89.4 KB · Visningar: 32
Last edited:
blom skrev:
jag har ju iaf en pung att få den på :rolleyes: och det kanske du oxå skulle önskat så du kom i närheten av bollen :tummenupp

Du kan va lugn för att jag vet hur det känns, varför tror du jag springer runt och har en hand för ballen??????? Mario avlossade ett skott som i det närmaste perforeade den för mej, hade röda ringar på den efter bollen, fan först trodde jag att jag hade fått ringorm

TERMINATOR skrev:
Du kan va lugn för att jag vet hur det känns, varför tror du jag springer runt och har en hand för ballen??????? Mario avlossade ett skott som i det närmaste perforeade den för mej, hade röda ringar på den efter bollen, fan först trodde jag att jag hade fått ringorm
:död :näsblod

TERMINATOR skrev:
Problemet kvarstår, aprilia sägs inte släppa färgkoderna, ska kolla med speed på måndag, passar på att slänga upp en Falco till med magkåpa :tummenupp
Finns det någon bra lackare i örebro??

Kollade på color-rite.com och de hade ingen aprilia alls med i listan så det inte bättre.

lackerare skjuter ju lacken på någe vis så får dom fram exakt hur den ska vara... någon dosa dom sätter på typ

erik skrev:
Kollade på color-rite.com och de hade ingen aprilia alls med i listan så det inte bättre.

Jag vet iallafall att Biscaya lämnar till en grymt bra lackare, dom lackade ju om hela min hoj och det blev *** bra...

Lövis skrev:
Jag vet iallafall att Biscaya lämnar till en grymt bra lackare, dom lackade ju om hela min hoj och det blev *** bra...

det betvivlar jag inte en sekund men då blev det ny lack på hela hojen????
nu är det bara magkåpan som ska lackas och jag är rädd för att det kommer bli nyansskillnad, kolla på bilden så förstår ni vad jag menar, sådär vill jag inte ha det för då är det bättre att den bli mattsvart eller liknande

Bifogat

• falco test röd.jpg
    falco test röd.jpg
    50.6 KB · Visningar: 41
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph