Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik skrev:
Erik tycker: Passar illa med tolvan...

Passar därmed på att fråga vad det ska bli istället. Har du bestämt något eller är det samma funderingar som tidigare?
blom säger.. börjar inte med hjälm och sedan köper hoj :) nä jag vet inte men en hjälm är bra att ha

Om det ändå inte tänker vara vinter kan det väl lika bra torka upp, bli soligt och +10 grader så man kan åka hoj...
Ska det vara så svårt...??? :fatta! :4skrika

Å nej, jag har inga isdäck till min hoj så jag skiter i att isen smälter! :D

Mattias650 skrev:
Om det ändå inte tänker vara vinter kan det väl lika bra torka upp, bli soligt och +10 grader så man kan åka hoj...
Ska det vara så svårt...??? :fatta! :4skrika

Å nej, jag har inga isdäck till min hoj så jag skiter i att isen smälter! :D

Igår var det jävligt nära att R6:an åkte fram kan jag lova.

igår såg jag en hoj som var ute och åkte istan :) han såg ju kansle inte ut att ha så roligt men men. jag väntar nog tills det blir några fler+

blom skrev:
nej med akora..... ibland när jag har tråkigt tänker jag på dina ord och sitter då och skrattar för mig själv :rofl

Just, så var det. Det var något med Rossi och en apa tror jag... :D
Trevligt att jag kan göra dig glad! :tummenupp

Jaha, då har jag nu lagt slip-on-pengarna på en diskmaskin iallafall.
Så kan det gå! :3freak :D

Men uj va jag slipper diska nu! :tummenupp

erik skrev:
Men uj va mesigt hojen låter... :D
Det löser sig nog... Jag fick nämligen en finfin borrmaskin i julklapp. :)
Satt just och funderade på vad jag skulle provborra för nåt och Mattias originalblås verkar som ett vettigt objekt att Schweizer-osta lite. :tummenupp :D

Ska vi ta det som en fikaaktivitet på Onsdag? Mattias tar med blåset så kittar vi det direkt. :tummenupp

knäskadad

Tja på er, tänkte meddela lite tråkigheter, fick telefonsamtal från morsan i söndags kväll, Hon säger då att jag ska åka ner till akuten för daniel ( min bror)är där, jaha säger jag vad har hänt?? hon viste inte mer än att brorsan har gjort illa knät när vi spelade innebandy, jaha tänkte jag men han sa ju inget när vi va där? åker i allafall ner till akuten och mycket riktigt hittar jag Daniel där som presic kommit tillbaka från akutröngen. Han berättar då att knätt vek sig efter att han ramlat när vi spelade, det gjorde inte ont då men efteråt så svullnade knätt upp till det dubbla och han kunde inte stödja på foten.
När ortopedläkaren kollat på bilderna på knät konstaterade dom att inget va av men korsbandet i hög knä va ut töjt + ledbanden på utsidan på knätt oxå är uttöjda, så nu gå pojken på kryckor :kryckor

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka