Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kjelle skrev:
"Ibland vandrar Lövis på Örebros gator som en vanlig man. Darra, du finska zigenare!"

(Gammalt PBR-ordspråk)
Jobbarkompisen läste det där och frågade vad som var så kul och varför just Zigenarna skulle darra?!

När jag talade om vad Lövis jobbar som så förstod han och skrattade så han höll på att trilla av stolen. :D

Kyckling skrev:
Jobbarkompisen läste det där och frågade vad som var så kul och varför just Zigenarna skulle darra?!

När jag talade om vad Lövis jobbar som så förstod han och skrattade så han höll på att trilla av stolen. :D
tror ialf att lövis är mer rädd för ziggisarna än vad dom är för han :)

Kan tänka mig hur det låter när han kommer hem från jobbet:
Vad har du gjort i dag då?
Njae, inget särskilt, det vanliga, fått stryk några gånger och så... :D

ni ska va snälla det är ett hårt arb att jobba som BK, jag vet för jag har gjort det i 4 år, dock aldrig fått stryk men blivit hotad med pistol, kniv och avslagen flaska

TERMINATOR skrev:
ni ska va snälla det är ett hårt arb att jobba som BK, jag vet för jag har gjort det i 4 år, dock aldrig fått stryk men blivit hotad med pistol, kniv och avslagen flaska
det är ju fan mer värdigt att vara ziggis än att jobba som smygtittare i konsum :D

Vi får inte glömma att det inte bara är Mattias som är duktig på att göra hemsidor, även kyckling har gömda talanger....

Kolla här!

Inte för att göra hemsidor är nån av dom gömda :hihi

rainman skrev:
Vi får inte glömma att det inte bara är Mattias som är duktig på att göra hemsidor, även kyckling har gömda talanger....

Kolla här!

Inte för att göra hemsidor är nån av dom gömda :hihi
Snick-snack!!!
Du ville bara få med en länk till dig själv!! SOM INTE FUNKAR!!! Säg som det är...

*BUSTED*

Damn, tänkte inte ens på den länken, satt bara och kollade runt bland gamla bokmärken och såg kyllings fina sida och tänkte dela med mig! :)

rainman skrev:
*BUSTED*

Damn, tänkte inte ens på den länken, satt bara och kollade runt bland gamla bokmärken och såg kyllings fina sida och tänkte dela med mig! :)
ja det var verkligen en sevärd sida :) men vart tog din sida vägen?

blom skrev:
nä men ärligt så tycker jag det.. inge fel på ziggisarna.. men det är för mig fel att gå inne i konsum i 6-7 timmar.. var inte bitter nu
jaja what ever, du talar som du har förstånd till pöjk :hihi :hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...