Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom skrev:
2115196 ingen aning om vad du läser för matte.. det här var C matte

coolt, ta med boken få jag kolla lite i den, vi kör en salig blandning, vet inte riktigt vad det är igentligen A,b,c,d,e ingen aning men jag har läst upp till d när jag gick på rudbecksskolan, pallade inte med E

har ingen bok längre.. nu går jag in på ritningsläsning.. så nu är jag klar med matte,engelska,svenska och data.

erik skrev:
2116199 Har inget på gång men det känns tomt att bara ha en hoj. :tungan
hehe.. en gathoj då eller? och gärna som är skaplig att försäkra? jag talade med en old polare till oss idag han har köpt sig en TRX 98a.. ger 2400kr för halv/hel.. det måste man kunna vara nöjd med

blom skrev:
2116224 hehe.. en gathoj då eller? och gärna som är skaplig att försäkra? jag talade med en old polare till oss idag han har köpt sig en TRX 98a.. ger 2400kr för halv/hel.. det måste man kunna vara nöjd med

Vi får väl se, men just nu känns inte gathoj aktuellt.

Idag bytte jag bromsskivor på bilen, det gick bra men jag upptäckte även att oken är skrot. Kolvarna kärvar som fan (går ej att rubba) på bägge okens insida samt att en kolv saknar stora metallbitar... Får jag inte ordning på det imorgon blir det inget Anderstorp i helgen.

erik skrev:
2117259 Idag bytte jag bromsskivor på bilen, det gick bra men jag upptäckte även att oken är skrot. Kolvarna kärvar som fan (går ej att rubba) på bägge okens insida samt att en kolv saknar stora metallbitar... Får jag inte ordning på det imorgon blir det inget Anderstorp i helgen.

samma på min bil

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back