Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Viakrerande boliblomblompinne:

Vilka otroliga möjligheter den här dan kommer ge :)

erik skrev:
Farbror börjar ju bli gammal... Hus, där snackar vi vuxenpoäng av stora mått. Själv har jag mitt ICA-kort som största vuxenmerit.
jag börjar nog oxå bli lite vuxen då isåf :) har ju inget jobb nu men jag kollar runt bland hus och letar lite lägen mm :)

men om man ska fylla 22 så är man väl lite vuxen ialf :D

blom skrev:
DEN här dagen har massor att ge känner jag :)

mario ska du köpa hus :)
Tjae, jag tittar mycket på Ferrarisar och MotoGp-hojar oxå men det betyder inte att jag kommer köpa nån för det...

Supermoto skrev:
Tjae, jag tittar mycket på Ferrarisar och MotoGp-hojar oxå men det betyder inte att jag kommer köpa nån för det...

Inte? Själv letar jag efter en M1 fast det är dåligt med annonser så här års... :D

erik skrev:
Mario svarar undvikande, jag tror det beror på hans rädsla att bli vuxen, 30 årskriser och annat... :D
kan det vara så :D

peppe bad mig följa med och kolla på en bil för några dagar sen.. (lite rolig historia) vi åkte iväg och jag frågade vart det var när vi satt i bilen.. då sa han gatan, fan det är ju där som lilla-erik bor ju, kommer fram och jag frågar vilket nr,, 13b fan det är ju där lilla-erik bor ju, peppe ringer upp till killen som ska sälja bilen så han kommer ut, då är det desutom min polare från ett tidigare liv :) ja där ser man vad liten världen kan vara ibland :)

blom skrev:
idiot :4skrika

nu ställer jag frågan igen:) funderar ni på att köpa hus :)
Jag svarade så bra jag kunde.
Jag funderar på att köpa t.ex ny husa, ett hus, en ferrari, en superduke osv osv
Vad som kommer först får vi se. Men du kan ju räkna ut med röven att jag inte skulle göra mig besväret att åka och glo på hus om jag inte funderat på det!? Eller hur? :)

Tyvärr är det sällan läge för arbetslösa att köpa så dyra grejer så prio ett är att hitta ett nytt jobb, sen kan vi börja snacka...

Som det ser ut just nu kommer XTn försvinna och en mindre buss tillkomma som det första som händer :hoppa

blom skrev:
kan det vara så :D

peppe bad mig följa med och kolla på en bil för några dagar sen.. (lite rolig historia) vi åkte iväg och jag frågade vart det var när vi satt i bilen.. då sa han gatan, fan det är ju där som lilla-erik bor ju, kommer fram och jag frågar vilket nr,, 13b fan det är ju där lilla-erik bor ju, peppe ringer upp till killen som ska sälja bilen så han kommer ut, då är det desutom min polare från ett tidigare liv :) ja där ser man vad liten världen kan vara ibland :)

Jag gissar på han med V8:an (corvette eller vad det nu är)? Rätt?

erik skrev:
Jag gissar på han med V8:an (corvette eller vad det nu är)? Rätt?
svar johan adam :)

Supermoto skrev:
Jag svarade så bra jag kunde.
Jag funderar på att köpa t.ex ny husa, ett hus, en ferrari, en superduke osv osv
Vad som kommer först får vi se. Men du kan ju räkna ut med röven att jag inte skulle göra mig besväret att åka och glo på hus om jag inte funderat på det!? Eller hur? :)

Tyvärr är det sällan läge för arbetslösa att köpa så dyra grejer så prio ett är att hitta ett nytt jobb, sen kan vi börja snacka...

Som det ser ut just nu kommer XTn försvinna och en mindre buss tillkomma som det första som händer :hoppa
du kan ju även räkna ut med röven att hus kan köpas av en moster, en bros en klubb, en syster mm mm... ring mig när du köpt din begagnade ferrari :)

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back